Rofa.com Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 Mites noissa säädettiikä tota seosta. Siis periaatteessaha sitä ei pitäs mennä säätelemää mutta... Epäonninen eberiprojektini etenee pohjamutia myöten siinä suhteessa että nyt on kai jonkun BA6:n pumppu.(joka on kun laivanhylystä löytynyt - voiko edes purkaa ehjänä) Sauhu on valtaisa. Joskus muistan seoksia jostain autosta säätäneeni mutta en muista tarkkaa miten kyseinen operaattio tehtiin. http://www.conservatory.com/vw/manuals_ ... N4ES-6.GIF Hmm. vai olikohan kaikki pumput sittenkin samanlaisia. Quote Link to comment
Rofa.com Posted November 20, 2005 Author Share Posted November 20, 2005 Pumpun runkoon nähden ulompaa 10mm mutterkantaa kun kiertää ulospäiten, saa sisällä oleva kuulajousisysteemi suuremman liikkumatilan (= lisää bensaa?) Tätä ulompaa mutterkantaa ei kuitenkaan lukitse mikään vaikka ohjeesta voisi saada tällaisen kuvan. Vai pitääkö sittenkin kiertää runkoa likempänä olevaa 12mm kantaa ulospäin? Tätäkään kiertelyä ei lukitse mikään. Tätä kierrettäessä koko höskä sisältäen pikkukannan siirtyy ulospäin. -Saattoikohan tätä vaikeemmin enää selittää.-- Quote Link to comment
Guest Raggare Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 eiku mittauspöytäkirjaa ja tutkimusta tekemään kyseisen säädön vaikutuksista polttoaineen virtaukseen Quote Link to comment
Sami P. Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 Otappa Raggare tehtäväkseks ja tekase Eber-aiheinen fyssan labra. Tästä hyötyis kaikki ;) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted November 21, 2005 Share Posted November 21, 2005 :D tuutko labraryhmään? myös laitteisto olis tarpeen. huh, onneks on viiminenkin labra "hallin vakio" tehty.. hmm, himokselle tekniikka tuokio sm7 takana kuinka eber kytketään, eräs henkilö joka on todennut että "eber on yksi vw harrastuksen hauskimpia osa-aluita", tuonee erilaisia vw sekä eber typpejä mukanaan? Quote Link to comment
Rofa.com Posted November 25, 2005 Author Share Posted November 25, 2005 Ei tämän tietävempiä apuja kellää? Quote Link to comment
Fileas Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Ei tämän tietävempiä apuja kellää? http://www.conservatory.com/vw/manuals_ ... N4ES-6.GIF Eikös se tossa kuvassa selitetä, 200 pumpun iskua pitäis tuupata 13-15cm3 bensaa mittaastiaan , suuttimesta. Jos on fiturallaan, niin säädät "123" kohdan mukaan kireemmälle tai löysemmälle. ensin lukkomutteri "2" auki ja sit käännät kohdasta "1" hiukan, ei monia kierroksia. sit ku on kohillaan ni lukkomuteri kiinni ;) e: Koko höskä ilmeisesti pitääkin tulla ulos/sisäänpäin. F Quote Link to comment
Rofa.com Posted December 2, 2005 Author Share Posted December 2, 2005 Niin... Mutta kun osa 2 ei ole lukkomutteri vaan joku ihme ulkokierteellä oleva pumpun runkoon työntyvä systeemi jonka keskellä on hoikempi ulkokierteellä oleva osa 1. On se kyllä niin ihme vehje. Quote Link to comment
Rofa.com Posted December 2, 2005 Author Share Posted December 2, 2005 Joskus olen säätänyt just tollasta jossa OLI ihan perinteinen lukkomutteri toi osa 2. Tämä on nyt erilainen. Sehän tässä kummastuttaakin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.