Guest 72 Kuppeli Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 http://www.apfelbeck.nl/ Quote Link to comment
Per Jernström Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Jep, mielestäni asiallinen projekti joka oikein toteutettuna voi olla erittäin tehokas setti. Ainakin jäähdytyspinta-alaan on kiinnitetty huomiota. Odotan innolla... 4-venakansiakin on http://www.lasvegasvwclub.com/gallery/dragday?page=3 Araon kansissa on imuventtiilit peräkkäin imukanavassa. Siitä oli jo aikaisemmin juttua, ja yleinen mielipide oli ettei ole hyvä ratkaisu. Hieman yllättyneeä huomasin juuri toissapäivänä että Fiatin 12V (Brava) moottorissa on juuri sellainen imukanava. Idea lienee olla pyörteen aikaansaaminen ja sytytystulppa on palotilan laidassa voimakkaasti kallistettu kuviteltua pyörresuuntaa kohti. Quote Link to comment
Guest Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 Ducatin kansi on lähes identtinen, tuohon kanteen kun sovittaisi desmo keinut ducatista niin taas tulisi herkkyyttä venakoneistoon ja kärsisi kierrättää taas lisää... edit siis tämä: http://www.apfelbeck.nl/ Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.