Guest Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Niin siin mun "pelastus" avossa oli Lortto ollu suppilot taivasta kohti syksyn ja talven... imusarjat täynnä ruostevettä... ja kappas kappas... ei kaasuläpät liikahda milliäkään... se on ny ollu 2 viikkoa polttoöljys koko paska ja ei viekään kaasuläpät aukee... mitähän sitten.. ??? Uskaltaiskos sitä "keittää" polttoöljys.. jos kuumana oili menis paremmin niihin aksiloihin ja laakereihin... ?? Häh?? Quote Link to comment
nalleolut Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 crc:tä viikko ja jos lähtee liikkumaan niin lisää crc:tä ja pientä nitkutusta.... = roskiin Quote Link to comment
Per Jernström Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Tuttu juttu... vaikka en ole omiani sadettanut niin kosteus riitti. Mulla meni laakerit jumiin. Pura siis mutterit molemmista päistä ja sit pienellä ruuvarilla ne laakereiden suojat auki. Saattaahan se myös olla niin että akselit ovat ruostuneet ja alumiini hapettunut niin että ei liiku. Koko setin saa auki läppiä ja kiihdytyspumpun vipua poistamalla ja sit naputtaa akselin toiseen suuntaan pois. Ainakin mun kaasareissa oli ihan vakiolaakerit (607 jos oikein muistan). Jos läppiä poistaa niin siihen tarvitsee uuden talttapääruuvarin joka sopii just eikä melkein. Hiemankin väärä ja messinkiruuvit menee paskaks. You only get one shot, one opportunity... Ja läppien takaisinlaittaminen on tarkkuuttavaativaa puuhaa, eli jos vaan saa pelaamaan läppiä irroittamatta niin on helpompi. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 (607 jos oikein muistan). 608. Reikä on kasi, leveys 7 ja ulkohalkasija 22. Näin ulkomuistista :p Quote Link to comment
Per Jernström Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Mun muisti taas sanois että akseli oli 7, mutta se on aivan sama. Laakerissahan se lukee mikä on. Kaasarit oli Alfan DRLA-40. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Kattomalla tosiaan selviää. En miekään muista kun ton yhen laakerin mitat ulkoa. Quote Link to comment
Guest Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Perjantaina meen kokeilemaan taas... täytyy toi laakerin purku suorittaa... mutta läppiän en kyllä miel ottais pois ;) EDIT: Aukeshan ne lopulta ... lievää kolistelua ja naputtelua+väkivaltaa... läpät oli sulautunut kurkkuihin hapettuman ansiosta... soiva peli siittä vie tulee... ;) Quote Link to comment
Recommended Posts