Jump to content

Kattotelineet


Guest Edi

Recommended Posts

Nyt olisi ajankohtainen aihe, kattotelinettä kuplani huutaa. Katselin kaverin Empi-kattotelinettä, se on käytännössä aivan uusi, silti ruostetta pukkaa jo useammasta paikasta. Pohjaväriä siinä ei ole käytetty ollenkaan. Puuriimat on todella heppoisen tuntuiset, eikä niissäkään lakkaa ole käytetty liaan kanssa.

 

Kysynkin nyt onko olemassa muita asiallisia kattotelineitä kohtuulliseen hintaan? Tuo empin tekele on ihan hieno, mutta mielestäni laatu ei vain vastaa hintaa melkein 250e!

 

Ymmärrän kyllä 'must' juttuja, pistää vaan miettimään...

 

PS. se joka on kova poika hitsailemaan pistää kasaan paremman yhdessä illassa!

Link to comment
Keltaisessa pörssissä (netissä) oli parikin ilmoitusta myytävistä telineistä kun sitä tänään katselin.

 

Joo, sen yhden olen nähnytkin, muovipinnoitettu basic-kattoteline, ei mun makuun, enkä voisi kuvitella kenenkä makuun se sopisi. Kiitti silti vinkistä!

Link to comment

Mulle tuli kuplan mukana ihan tällaiset perinteiset kaks erillistä telinettä, jotka tulee vesikouruihin kiinni. En oo koskaan sorvannut paikalleen, mut 50 kiloa noille pitäis voida lastata. On kohtuullisen yleismallisen näköinen et voi sopia muihinkin malleihin joissa on kourut.

 

Eihän nuo tietysti myöskään oo tyylikkäät mut ajaa telineen tarpeen silloin kun sellanen ilmenee.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...