Jump to content

Pallu tai junis ja konetilan luukun asento


Recommended Posts

Posted

Onko kukaan mitannu miten vaunun lämmöt suhtaantuu siihen ajaako T2 luukku raollaan vai kiinni?

 

Elikkä jos on tarkotus pitää kaikki jäähypelit koneessa kiinni ja raottaa peltiä n 5cm alareunasta, niin laskeko se koneen lämpäjä? Vai tekeekö waunun tylppä peräpää jokun sortin "pussin" taakke ja lämmöt ei laske (tai jopa nousee) koneessa.

 

Ja seuraava kyssäri, jos lämmöt tippuu, merkkaa se että konetilan luukkun kautta kiertää ilma kunnolla ulos takakautta. Joten takaluukun viereen vois laittaa lisä ö-jäähyn ja se jäähyttäs tehokkaasti, ilman että lämmin ilma kiertäs takasin koneen jäähytykseen?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...