P_Valtonen Posted April 13, 2006 Posted April 13, 2006 Onko kukaan mitannu miten vaunun lämmöt suhtaantuu siihen ajaako T2 luukku raollaan vai kiinni? Elikkä jos on tarkotus pitää kaikki jäähypelit koneessa kiinni ja raottaa peltiä n 5cm alareunasta, niin laskeko se koneen lämpäjä? Vai tekeekö waunun tylppä peräpää jokun sortin "pussin" taakke ja lämmöt ei laske (tai jopa nousee) koneessa. Ja seuraava kyssäri, jos lämmöt tippuu, merkkaa se että konetilan luukkun kautta kiertää ilma kunnolla ulos takakautta. Joten takaluukun viereen vois laittaa lisä ö-jäähyn ja se jäähyttäs tehokkaasti, ilman että lämmin ilma kiertäs takasin koneen jäähytykseen? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.