Volkkariukko Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Missä vois olla vika kun kupla ei tahdo käydä tyhjäkäynillä,ei ole väliä onko kone kylmä tai kuuma.Sitten kun ajaa ja polkaisee kaasua, niin tuntuu että auto jää miettimään että lähteäkö vaiko eikö????? Quote Link to comment
nalleolut Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 imuvuoto tarkista alipaine letkut.... Quote Link to comment
Volkkariukko Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 Tarkoitatko "nalleolut" ne letkut joka menee sinne vacuumkelloon? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Kevät taas näköjään tulee.. Katohan, että kiihdytyspumppu toimii, eikä kaasarissa oo rojua tyhjäkäyntipiirissä. Vissiin vasta kaivettu talvisäilöstä ja nyt imastu sit ilosesti kaikki tankkiin kertyny vesi sinne kaasariin. Se tankki kannattais olla säilössä niin tyhjä kun mahollista ja masinolia saa panna koko pullon. Keväällä sitten jerrystä tuoretta bensaa päälle ja tulille. Quote Link to comment
Volkkariukko Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 Kiihdytyspumppu toimii,ja tankki oli aika tyhjä ,alle sitä viimeistä " punaista viiva".Totta on että eilen kävin ensimmäistä kertaa ajammassa sillä,ja laitoin puoli tankkia bensaa,voi hyvin olla että sinne on kertynyt jotain roskaa. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Riippuu olosuhteista, mutta sine kertyy sitä vettä jos lämpö vaihtelee. Ja volkkareissa kun imuputki on sinällään tyhmästi tankin pohjasta, niin sinne se imee ensimmäisenä keiken sen veden, mitä on kertynyt. Eikä sitä tarvii olla kun nuppineulan pään kokonen helmi. Quote Link to comment
Guest Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Usein imuvuoto esiintyy "pässinsarvien" jatkeena olevissa kumitiiviteissä. Jos ei nyt oo uusia saatavilla niin jotain tiivisteteippiä rullaat ympäri ja testaat. Kai toiki vaikuttaa kaasarin imuletkuun jos tuolta falskaa. Quote Link to comment
Guest Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Riippuu olosuhteista, mutta sine kertyy sitä vettä jos lämpö vaihtelee. Ja volkkareissa kun imuputki on sinällään tyhmästi tankin pohjasta, niin sinne se imee ensimmäisenä keiken sen veden, mitä on kertynyt. Eikä sitä tarvii olla kun nuppineulan pään kokonen helmi. Mulla oli tankin pohjalla semmonen "kärsä" ettei se horase pohjimmaisia... entie onko joku tarvike erikoisuus sitten... Quote Link to comment
Oksa Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Joo mites on ku mun kupla ei tahdo millään käydä tyhjäkäyntiä kylmänä ei paikallaan eikä myöskään jarruttaessa. Auto sammuu pariin ensimmäiseen risteykseen ellei anna kaasua samalla kun jarruttaa. Koneen ollessa lämmin tyhjäkäynti on ihan hyvä. Niin ja mistä se mahtais johtua kun koneen käynnistää lämpimänä niin lähtee nihkeesti käyntiin. Katsastusmieskin sitä sahas viime vuonna aika lailla. Vai onko ihan tavallista koneen ollessa lämmin? Vai ryyppykö vittuilee? Ja autohan on seiskanelonen 1200. Quote Link to comment
Sakke Posted July 15, 2006 Share Posted July 15, 2006 Kato tosiaan se automaatti-imu ekana et toimii.Läpän pitäs olla kylmänä melkein kiinni. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.