Jump to content

Apua säätöjen kanssa


Guest jthoo

Recommended Posts

Guest jthoo

Tervehdys...

 

Löytyisköhän PK-seudulta joku avuliasa mestari tulla vähän jeesaamaan. Oon ottanu vanhan moottorin irti kuplasta ja pistän tänään uuden kiinni. Koska ensimmäistä kertaa teen jotain näin suurta niin en uskalla itse tehdä säätöjä vaan tarvitsisin hieman apua.

 

Mestari voisi vilkaista että kaikki näyttää OK.

Sitten voisi vaikka säätää välykset, seoksen ja sytytyksen. (Vakio kone!)

 

Ei siis tarvitse tänään keretä paikalle vaan sovitaan joku aika kun sinulle vain sopii.

 

Jos innostuit ajatuksesta niin voitko vastata yksityisvietillä, lähettää sähköpostia tai soittaa minulle. Kerro myös mitä tahdot vaivanpalkaksi, koska tuskin kukaan ilmaiseksi tahtoo tuntemattomia auttaa. :)

 

Auto sijaitsee Länsi-Vantaalla.

 

Sähköpostiosoite löytyy käyttäjätiedoistani.

Puh: 050-3581511

 

Kiitoksia jo valmiiksi!

 

-Jari Halonen

Link to comment
Guest jthoo
Helpottais jos kertoisit onko kyseessa vakio vai virikone.

 

Vakion saadot on todella helppo tehda.

 

Jan

 

Moro Jan

 

Vakio kone kyseessä. Sä olet itseasiassa viime syksynä mun autoa ropannukki. Muistat varnaa sikarilaatikot ja kaljatölkit pakoputkessa... Sekä hienon Ilmanputsarivirityksen.

 

Nyt on siis sama Auto kyseessä, mutta eri kone.

 

-Jari

Link to comment

>Vakio kone kyseessä. Sä olet itseasiassa viime syksynä mun autoa

>ropannukki.

 

Jahas :)

 

 

>Muistat varnaa sikarilaatikot ja kaljatölkit pakoputkessa... Sekä hienon

>Ilmanputsarivirityksen.

 

Itse suosin lonkerotolkkeja.. ;)

 

>Nyt on siis sama Auto kyseessä, mutta eri kone.

 

 

Ok.

 

 

Homma alkaa jotakuinkin venttiilinvalysten tarkastuksesta/saadosta.

Sitten edetaan karkivalin saatoon, sitten sytytyksen saatoon, ja lopuksi saadetaan kaasutin, kun nuo muut perusasiat on kunnossa. (muuten joutuu kaasarin saatamaan uudestaan jos noista muista joku muuttuu oleellisesti jalkeenpain).

 

Valitettavasti en oikein paase paikalle kaymaan enaa mutta toivotaan etta joku muu ehtis.

 

Voit myos tilata hemmetin hyvan korjausopas-videon tai DVD:n jossa tuo kaikki naytetaan vaihe vaiheelta, tekijana BugMeVideo ja niita saanee viela aircooled.fi:n kautta tilaamalla.

 

Suosittelen lampimasti. Paljon parempi kuin paperinen korjausopas, kun voit nahda ammattilaisen tekevan nuo jutut ja katsoa vieresta niin monta kertaa kun haluat, hidastettuna, pysaytyskuvina, jne.. otat vaikka kannettavan tietokoneen ja katselet auton vieressa :)

 

Jan

Link to comment

 

Voit myos tilata hemmetin hyvan korjausopas-videon tai DVD:n jossa tuo kaikki naytetaan vaihe vaiheelta, tekijana BugMeVideo ja niita saanee viela aircooled.fi:n kautta tilaamalla.

 

Hmms, noita videoita joskus etsinyt... Ja nyt sanoit että Aircooledilla olis? katoin, mutta en löytäny. Kokeilin jopa hakua. Kiinnostaisi kovasti tuommonen dvd :)

Link to comment

 

Voit myos tilata hemmetin hyvan korjausopas-videon tai DVD:n jossa tuo kaikki naytetaan vaihe vaiheelta, tekijana BugMeVideo ja niita saanee viela aircooled.fi:n kautta tilaamalla.

 

Hmms, noita videoita joskus etsinyt... Ja nyt sanoit että Aircooledilla olis? katoin, mutta en löytäny. Kokeilin jopa hakua. Kiinnostaisi kovasti tuommonen dvd :)

 

 

Eikun kysymaan pojilta, ei ne pure. Kaikki ei valttamatta ole netissa mita sielta saa hommattua.

 

Tai sitten suoraan tekijalta, www.bugmevideo.com muistat vaan pyytaa eurooppalaisen standardin mukaisen version. Toimittavat kylla suomeenkin noita, mulla on/oli ne kaikki.

 

 

Jan

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...