Guest avainsana Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Etu akseliin vääntö sauvat ja paljon on yleensä ollu hinta tällasilla? Epäilen että on poikki , kun ajaa kuoppaan (pieneenkin) niin kolahtaa niin saatanasti. Vaihdoin säätö akselin hetki sitten mutta en sauvoja "nuuka kun olin" Kaiken muun olen tarkastanu elikkä kaikki on kiinni niin kun pitää mutta kolahtaa silti. Iskarit on KK:lta hommatut maistaakseni KYB:it joissa on varaa viedä ylös ja alas keulaa, joten tuskimpa nekään on rikki. HC:ssaja aircooled:illa ei ainaskaan netissä ollu tarjolla! Auto on -76 kupla Quote Link to comment
Sakke Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 ettei vaan pallot ole sököt? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 jos se o niin matala :D Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 aircooledin kautta saa toki. Pallot ne kolisee, jos sulla on jousia poikki ni nokka raapii maata väkisinkin... Quote Link to comment
Sakke Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 jos sauvat ois poikki ni toinen puoli ois paljo matalemmalla... Quote Link to comment
Guest avainsana Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 palloilla on ajettu yks kesä. Olisko mahdollista että madallus olis rikkonu ne? Ihan älyttömän matalalla keula ei sentään ole:D (vain hieman) kiinni on meinaan vain säätö akseli. Tuohon että keula on tois puoleinen niin pitää jonkun verran paikkaansa jos tarkasti katsoo niin apukuskin puoli on matalammalla ja apukuskin ovi esim. aukeaa itsestään ilman apuja vaikka auto on suoralla pinnalla kun taas kuskin oven saa työntämällä avata. oliko tarpeeks epäselvästi oireet kerrottu :D Pitää silti viellä varmistaa noi nivelet. Saako sen selville ihan perinteisellä konstilla nostamalla auto ylös ja nitkuttamalla rengasta ns. (ylä ja alareunasta)? ja väljyyttä ei sais ilmetä? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.