Guest MR Manny Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 mites helposti onnistuu tekemään 1-piiri jarrut 2-piirisiks käykö pääsylinteri ihan pulttaa kiinni meiningillä Quote Link to comment
-MITO- Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Käy ja sopii, omassa -66 kuplassa uusi jarrupääsylinteri Motonetista 35,50e + kaksipiirijarrujen säiliö ja letkut vanhan yksipiirisen tilalle. Quote Link to comment
Guest MR Manny Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Tämä selvä. Kiitoksia Quote Link to comment
-MITO- Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Valojen anturi sopii vanhasta uuteen eli sitä ei tarvitse ostaa. Quote Link to comment
Guest Poppius Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Nostetaas vanhaa... Eli oon laittamas uusiks ton -65:n jarruja ja meinasin kans vaihtaa kaksipiirisylinterin (rumpu joka kulmassa). Mites se nyt oikeen on niitten esipaineventtilien kanssa, kun oon ymmärtäny että semmoset rummuissa tarvitaan. Toisaalta taas lukenu, että semmosia ei oo enää uusissa pääsylintereissä... Ristiriita? Quote Link to comment
Guest Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Nostetaas vanhaa... Eli oon laittamas uusiks ton -65:n jarruja ja meinasin kans vaihtaa kaksipiirisylinterin (rumpu joka kulmassa). Mites se nyt oikeen on niitten esipaineventtilien kanssa, kun oon ymmärtäny että semmoset rummuissa tarvitaan. Toisaalta taas lukenu, että semmosia ei oo enää uusissa pääsylintereissä... Ristiriita? Ei ole uusissa sylkyissa, eika tarvita. Vanhasta ei voi niita ottaa kun uuden sylkyn reiat on eri kokoiset. Pida hihnat sadettyna niin etta hiukan laahaa osan kierrosta, eli niin hajulle etta kuulet hinkkauksen pyoraa pyoritettaessa mutta pyora ei viela vastustele. Takarummut saadetaan kasijarruvaijerit loysattyna tai irrotettuna. Quote Link to comment
Recommended Posts