Jump to content

jarru muutos


Guest MR Manny

Recommended Posts

  • 3 years later...
Guest Poppius

Nostetaas vanhaa... Eli oon laittamas uusiks ton -65:n jarruja ja meinasin kans vaihtaa kaksipiirisylinterin (rumpu joka kulmassa). Mites se nyt oikeen on niitten esipaineventtilien kanssa, kun oon ymmärtäny että semmoset rummuissa tarvitaan. Toisaalta taas lukenu, että semmosia ei oo enää uusissa pääsylintereissä... Ristiriita?

Link to comment
Nostetaas vanhaa... Eli oon laittamas uusiks ton -65:n jarruja ja meinasin kans vaihtaa kaksipiirisylinterin (rumpu joka kulmassa). Mites se nyt oikeen on niitten esipaineventtilien kanssa, kun oon ymmärtäny että semmoset rummuissa tarvitaan. Toisaalta taas lukenu, että semmosia ei oo enää uusissa pääsylintereissä... Ristiriita?

 

 

Ei ole uusissa sylkyissa, eika tarvita. Vanhasta ei voi niita ottaa kun uuden sylkyn reiat on eri kokoiset. Pida hihnat sadettyna niin etta hiukan laahaa osan kierrosta, eli niin hajulle etta kuulet hinkkauksen pyoraa pyoritettaessa mutta pyora ei viela vastustele. Takarummut saadetaan kasijarruvaijerit loysattyna tai irrotettuna.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...