Guest k24032 Posted January 13, 2018 Share Posted January 13, 2018 Moi. Onko täällä kellään itsellään tai tutulla, hienoa 30 luvun tai vastaavaa pystylamppua hääautoksi Helsinkiin 5.5 ? Ajoa kirkko-kuvaus-juhlapaikka noin 2km. Pitää olla todella hyvässä kunnossa. Infoo voi laittaa mulle YV tai meille suoraan Exclurideen: info@excluride.com Hyvä korvaus tiedossa hyvästä autosta! Kiitos Quote Link to comment
P_Valtonen Posted January 13, 2018 Share Posted January 13, 2018 (edited) Voi olla 1930 luvun VW kuplat pystylamppusena pikkusen vaikeasti löydettävissä, vaikka tarjoaisit oikeastikkin paljon rahaa........ Edited January 13, 2018 by P_Valtonen Quote Link to comment
Guest k24032 Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Just siksi laitoin sen tänne yleistä keskustelua osaan. En siis etsi VW kuplaa kuten varmasti jokainen täällä ymmärtää. Tällä palstalla on onneksi myös paljon mobilisteja ja heidän tuttuja. Itse en valitettavasti tunne yhtään omistajaa tuollaiselle, mut jo eilen illalla tuli yksi yhteydenotto kiitos tämän ryhmän. Mut edelleen etsinnässä tuosta eilisestä ei ole varmutta vielä.... Quote Link to comment
P_Valtonen Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Mä jos lähtisin hakee niin kokeilisin Overdrive-sivustoa tai sitten jotakin tällä kookkeli haulla. Quote Link to comment
Recommended Posts