Guest migi Posted June 28, 2006 Posted June 28, 2006 Kampi/vauhtis/asetelma olivat tasapainotettavina Tammer-Dieselissä. Konetta kasatessä kävi niin onnettomasti että irroitin vauhtiksen ja vasta sen jälkeen aloin ihmettelemään että missäs kohdistusmerkit :( Asetelma ja vauhtis oli kyllä merkattu mustalla tussilla oikeaan asentoon tasapainotuksen yhteydessä ja vauhtiksessakin on kaksi pistettä lyöty päällekkäin kahden tapinreiän puolenvälin paikkeille. Tämä voisi olla joku kohdistusmerkki, mutta kammesta en löytänyt mitään merkkiä kohdistettavaksi? Eikä se satu oikein minkään kammen kanssa (esim. 1) kohdalleen. Soitin Tammer-Dieseliin, mutta painotuksia tekevä kaveri on lomilla kolmisen viikkoa ja työnjohtaja ei osannut sanoa kuin että on ne yleensä merkattu. Nyt hommat on seis kunnes tämä selviää. Osaisiko joku jeesata jos on vaikka tuolla käyttänyt osia että miten tuo on merkattu vai onko ollenkaan? Siinä tapauksessa pitäisi viedä uudestaan painotettavaksi että oikea asento neljästä mahdollisesta löytyy, olisi kyllä outoa jos ei olisi merkitty kun tietävät että vauhtis pitää kuitenkin irroittaa. Quote
P_Valtonen Posted July 2, 2006 Posted July 2, 2006 Paremissa paikoissa o merkitty kunnolla kaikien osien asennot. Tässa tapauksessai veikaan että merkit o tehty kiilaurien mukaan, mutta kokototuutta ei tiedä kuin tasapainotuksen tehnyt henkilö... Quote
Guest migi Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 Ongelma ratkesi kun otin pari kaljaa ja istuin katsomaan oikein tarkasti :) Kampuran kohdistuspiste oli lyöty pultinreiän pohjaan tasaiselle osalle, ihan looginen paikka ajatellen että se näkyy myös kun kone on kasassa ja vauhtis paikoillaan. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.