Jump to content

ohjausvaihteen vaihtamisesta junikseen


Recommended Posts

Posted

hoi.

 

lattialla olisi lasikuulapuhallettu Golf MKII hammastanko, joka kustansi santtua pienen laatikollisen sekä juniksen etuakselisto nivelineen joka kustansi enemmän santtua...

muuten ois kerrankin hyvä ja halpa ja mitoiltaan aika käypäinen tanko, mutta raidetangot lähtee siinä päistä ei keskeltä...

 

Lakihan suomessa kaikkea melkein määrää, mutta mitä trafin määräyksestä tämä teksti tarkoittaa "maalaiselle" käännettynä?

 

 Jos ajoneuvo on alun perin varustettu ohjausvaimentimella tai ohjaustehostimella, ei kyseistä laitetta saa poistaa, paitsi jos ajoneuvo muutoksen jälkeen vastaa ilman kyseistä laitetta hyväksyttyä ajoneuvoa.

tarkoittaako tää sitä että pitäisi rakentaa kakkosgolfin tekniikalle koko akselisto, jos meinaa ohjausvamentimen saada pois. 

 

akselimassa lienee golfissa isompi edessä kuin junassa kun siinä etuakselin päällä myös kone? paljonko juniksen akselimassa on ollut btw?

 

...yökaudet selaillut täällä mahdollisimman helppoa hammastanko vinkkiä junaan vanhoista topiceista ja sambassa myös mutta ei oo tullunna vielä vastaan... astran osaa en haluaisi laitta, koska "ingman saa maidon maistumaan ja opel muovin ruostumaan".

 

help!

 

nuo IMG kuvat on sambasta löydetty mk2 golfin tanko ja tälkin kulmavaihde, mutta tuo aihio ei taida olla junis...?

ADC7037A-4E66-422F-9998-94AEDA033517.jpeg

57E1BCD7-9EB1-4E35-9253-F93FDF7893E4.jpeg

IMG_0474.jpeg

IMG_0475.jpeg

IMG_0476.jpeg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...