Jump to content

siivapyörän irroitus


Recommended Posts

Posted

ouh jeah uus pata paikallaan ja tulillekkin saatu jo ,mutta mutta alasiivapyörä viskoo niin perkeleesti ettei laturin remmikään pysy paikallaan. miten saan sen irti fiksuiten? paikallaan on käärmeenpesä ja tuota jo aikasemminkin ropasin ja maalasin oli paskamainen saada irti ku ei ulosvetäjä mahdu kunnolla ja nyt pata on autossa paikallaan.

 

vinkkejä miten se irtoaa fiksuiten.

Posted

pitääkö tässä ruveta tosiaan rälläkkää tuolle näyttämään....?

 

löytyykö keltään lappeenrannasta tuollaista ulosvetäjää lainaksi....

Posted
pitääkö tässä ruveta tosiaan rälläkkää tuolle näyttämään....?

 

löytyykö keltään lappeenrannasta tuollaista ulosvetäjää lainaksi....

 

ota kunnon ote siitä pyörästä ja nykäse kunnolla

Posted
pitääkö tässä ruveta tosiaan rälläkkää tuolle näyttämään....?

 

löytyykö keltään lappeenrannasta tuollaista ulosvetäjää lainaksi....

 

Ei tarvi olla välttämättä mikää erikoisvetäjäkään, tavallinen kaksleukanenkin käy jos on riittävän leveä. Ei varmaan kymppiä maksa jossain halpamarketissa.

Posted

tilan ahtaus huolestuttaa ku irrotin sen aikasemmin koneen ollessa lattialla,mut nyt on peltiä ympärillä... palataan aiheeseen sunnuntaina ku pääsen ropaamaan paremmin....

Posted

Koneen ollessa paikallaan pitää tietysti olla riittävän matala ulosvetäjä jos sitä haluaa käyttää mut onnistuu silläkin. Jos on umpipyörä/ei pääse vetäjällä kiinni pyörässä oleviin reikiin niin jos löytää sellaisen vetäjän jossa on ulospäin käännettävät leuat niin voi ottaa siivan sisäkehältä kiinni ja voi käyttää pienempää vetäjää.

 

Mut vasara tai isto meisselit ei oo huono vaihtoehto.

Posted
Muovipäisellä vasaralla vuorotellen molemmin puolin takaa naputtelemalla toi on aina irronnut.

 

solvat problem kuten ryssät sanoo kiitos vinkistä eihän ne ollu ees piukassa... otin vanhasta koneesta suoran pyörän vanha oli vääntynyt akselin suuntaisesti ..... .. sunnuntaina ruvetaan laskemaan tyhjäkäyntiä 3500rpm=800rpm... joutuu pikkasen vivustoa lyhentämään......

paljonko öljyn paineet on muuten 4000rpm? oma mittari näyttäisi 9bar... vaikka anturi pitäisi olla vaan 5bar asti... menee pikkasen oudoksi....

30mm pumppu.

Guest Toheltaja
Posted

hitusen verran yskii tuo sun öljynpainees, jos se on 9bar. miulla ei sumppukamoillakaan ollu juuri viittä enempää, tosin kierto paljonkin vakiosta poikkeava.

Posted

tämä ongelma poistunut. öljyjen lämmetessä paineet tyhjäkäynnillä 2 ja kierroksilla nousee=raportoidaan huomenna lisää ku saan ehjän laturin remmin.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...