nalleolut Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 ouh jeah uus pata paikallaan ja tulillekkin saatu jo ,mutta mutta alasiivapyörä viskoo niin perkeleesti ettei laturin remmikään pysy paikallaan. miten saan sen irti fiksuiten? paikallaan on käärmeenpesä ja tuota jo aikasemminkin ropasin ja maalasin oli paskamainen saada irti ku ei ulosvetäjä mahdu kunnolla ja nyt pata on autossa paikallaan. vinkkejä miten se irtoaa fiksuiten. Quote Link to comment
Sami Leskinen Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 takapelti poies ja ulosvetäjällä irti.. esim hc: 1916-1 Quote Link to comment
nalleolut Posted July 21, 2006 Author Share Posted July 21, 2006 pitääkö tässä ruveta tosiaan rälläkkää tuolle näyttämään....? löytyykö keltään lappeenrannasta tuollaista ulosvetäjää lainaksi.... Quote Link to comment
Sami Leskinen Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 pitääkö tässä ruveta tosiaan rälläkkää tuolle näyttämään....? löytyykö keltään lappeenrannasta tuollaista ulosvetäjää lainaksi.... ota kunnon ote siitä pyörästä ja nykäse kunnolla Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 pitääkö tässä ruveta tosiaan rälläkkää tuolle näyttämään....? löytyykö keltään lappeenrannasta tuollaista ulosvetäjää lainaksi.... Ei tarvi olla välttämättä mikää erikoisvetäjäkään, tavallinen kaksleukanenkin käy jos on riittävän leveä. Ei varmaan kymppiä maksa jossain halpamarketissa. Quote Link to comment
nalleolut Posted July 21, 2006 Author Share Posted July 21, 2006 tilan ahtaus huolestuttaa ku irrotin sen aikasemmin koneen ollessa lattialla,mut nyt on peltiä ympärillä... palataan aiheeseen sunnuntaina ku pääsen ropaamaan paremmin.... Quote Link to comment
Marko Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Muovipäisellä vasaralla vuorotellen molemmin puolin takaa naputtelemalla toi on aina irronnut. Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Koneen ollessa paikallaan pitää tietysti olla riittävän matala ulosvetäjä jos sitä haluaa käyttää mut onnistuu silläkin. Jos on umpipyörä/ei pääse vetäjällä kiinni pyörässä oleviin reikiin niin jos löytää sellaisen vetäjän jossa on ulospäin käännettävät leuat niin voi ottaa siivan sisäkehältä kiinni ja voi käyttää pienempää vetäjää. Mut vasara tai isto meisselit ei oo huono vaihtoehto. Quote Link to comment
nalleolut Posted July 21, 2006 Author Share Posted July 21, 2006 Muovipäisellä vasaralla vuorotellen molemmin puolin takaa naputtelemalla toi on aina irronnut. solvat problem kuten ryssät sanoo kiitos vinkistä eihän ne ollu ees piukassa... otin vanhasta koneesta suoran pyörän vanha oli vääntynyt akselin suuntaisesti ..... .. sunnuntaina ruvetaan laskemaan tyhjäkäyntiä 3500rpm=800rpm... joutuu pikkasen vivustoa lyhentämään...... paljonko öljyn paineet on muuten 4000rpm? oma mittari näyttäisi 9bar... vaikka anturi pitäisi olla vaan 5bar asti... menee pikkasen oudoksi.... 30mm pumppu. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 hitusen verran yskii tuo sun öljynpainees, jos se on 9bar. miulla ei sumppukamoillakaan ollu juuri viittä enempää, tosin kierto paljonkin vakiosta poikkeava. Quote Link to comment
nalleolut Posted July 23, 2006 Author Share Posted July 23, 2006 tämä ongelma poistunut. öljyjen lämmetessä paineet tyhjäkäynnillä 2 ja kierroksilla nousee=raportoidaan huomenna lisää ku saan ehjän laturin remmin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.