Guest Raggare Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 ;) noni, it's alive taas.. eli kone o 1600, 1300 1-r kannet ja keski weber idf 40 jakajana 009, pitää kyl kokeilla alipaine häkkyrää viel.. hyvin käypi ja kiertääki mukavasti mutta savustaa kyl niin törkeesti et ihan silmii kirvelee (ai kannattaa avata tallin ovet..?). sit tos tyhjäkäynniltä ku nappasee lisää kaasua ni empii snadisti, sit rupee kampi rundaamaan :)) onkohan tuohon jotaki säätövinkkii vai alkoko se mullaki noitten suuttimien kanssa puljaamine, ihan uutta hommaa, ilmeisesti tyhjäkäyntisuuttimet ne pikkuset jotka o poikittain siin bensaliitännä luona, niis o luku 50 ja sit niis pitkis oli hömm 140 ja f11, nää on vissiin ne tyhjäkäynti-, pääsuutin ja emulsioputket.. pitääpä lähtee polttaa nakkia, terveen koneen merkkihän se on ku bensa maistuu :D Quote Link to comment
Guest Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Sääteles kiihdytyspumppua pienemmälle. En muista Webruja, pitiköhän tuo saada aikaan suuttimia vaihtamalla? Delluissa on mutterisäätö. Ennakot kohdalleen ja sit kattelet tasakaasulal savuttaako. Polkemalla eestaas et koskaan saa tietää mikä on rikkaalla: kiihdytyspiiri, tyhjäkäyntipiiri vai pääsuutinpiiri. Keskiasennettu tupla IDF tai DRLA on ikävä kyllä pakkokin säätää' hiukan normaalia rikkaammalle. Onkos sulla lämmitetty imusarja vai peltinen "jokkis" sarja jossa ei ole esilämmitysputkia pakosarjalle? Ne vois heittää jorpakkoon. Vähintään tuoda kaasarille lämmintä ilmaa jostain. Joka taas ei ole hyvä asia noin muuten, mutta tasoittaa paskan imusarjan heikkouksia (nyppii alhaalta, kun imusarja vetää jäähileeseen ja bensa liimaantuu seinämiin eikä pysy sumuna) Jan Quote Link to comment
Guest Raggare Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 joops, kylhän se ihan tota lämmittämätöntä putkimallia on, pumpus on kyl joku ruuvi siin tangon päässä, pitää tutkailla jos ois joskus varaa vaikka tehdä tuohon uus moottori.. Quote Link to comment
hese Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 peltinen jokkis- imusarja on hyvä kun siitä tekee ns"ristisarjan".eli hitsaa väliputken imusarjanputkien välille.puolet imusarjan paksuudesta riittää putkikooksi.rupeaa pelittämään ihan erilailla.ei tarvii niin isoja suuttimia.miettimisilmiö pienenee. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 tänään kävi moottori penkissä :) vähän suuttimii ja säätöi roppailtiin, parani se jonku verran, kuhan saa nuita osia vähän ni kokeillaampa taas miten se kuplas toimii.. aijoo 54 heppaa irtos :D Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Missä penkitit kinneris? Ei ilmeisesti ollut semmonen hyvän mielen penkki kumminkaan kun noin vähän näytti =)? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 ruuhimäellä kävin vesipuNppuu pyöräyttää.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.