Guest hiace4x4 Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 Elikkäs minusta tuli 1973 vm kuplan huoltaja johon joskus vaihdettu 1200 kone lohkon D numerosarjan mukaan. Papereissa 1300 kone,paikoillaan solex 28 pict 2 joka on todella kulunut,kaasuläppä oli seinäpään pykälät tehnyt johtuen väljäksi kuluneesta akselin reijästä. Sain holkituksella pelittään mutta ajatus olisi hommata uusi jossain vaiheessa eli pysytelläänkö samassa vai eri kenties? Jakajana alipaine+keskipakosäädin nyt,sytysjärjestys myös erikoinen jakajan akselin saa ilmeisesti 180 º väärin? Vaihteistosta ei mitään tietoa mikä versio ja mille koneelle koska historia autosta ei ole tiedossa mutta jotenki on tullut tunne että mallia kootut teokset. Miten seoksen säätö ? Nyt pitää 4 kierrosta aukaista että toimii kohtuullisesti,ennen oli imu päällä koko ajan ja seokset rikkaalla,tulpat mustat ja kitkerä pakokaasun haju. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.