Jump to content

bisnes ulkolaisten vw-hörhöjen kanssa


Guest ARTO

Recommended Posts

Olisko semmonen Musta Lista hyvä juttu...

 

Eli listattais firmat tai vaikka yksityishenkilötkin joista on riittävästi negatiivisia kokemuksia, varoitukseksi muille. Mukaan selitys miksi.

Ilman perusteluita ei mustale listalle laiteta.

 

Mä ehdotan GEXiä heti kärkeen sille listalle :)

(Google haku "GEX" kohdistettuna rec.autos.makers.vw.aircooled nyyssiin kertoo kaiken perustelun)

 

 

 

Positiiviselle listalle ehkä hiukan kotiinpäin vetäen kavereiden/tuttujen puljut www.aircooled.net ja bugmevideo. Ja type 4 hörhöille tuo Raby's aircooled technology.

 

Jan

Link to comment
Guest fastghia

Seuraavalta kaverilta en oman kokemuksen pohjalta suosittele ostamaan mitään:

 

John Gonzalez

10773 Avonbuey ave.

whittier CA. 90603

Yhdysvallat

 

Käyttää eBay:ssä tunnaria "badbaur". Siellä hanellä on tosin 100% feedback, mutta kaveri ei ole kovin luottettava toimittamaan ulkomaille. Mulla kesti yli puoli vuotta saada maksettu tavara liikahtamaan, ja siihen tarvittin, että joku kävi ovella koputtamassa paikan päällä.

 

Hänellä on myynnissä mm. harvinaista ja/tai NOSsia VW-kamaa, kuten juuri äskettäin setti EMPI Radereita. Kundilla on kuitenkin ilmeisen huono maine Kalifornian VW-piireissä ja hänen väitetään jopa huijanneen suuria summia mm. japanilaisilta, joille hän on rakennellut autoja etumaksua vastaan.

Link to comment

Mustalle listalle, ebay:

 

scoot_3

 

"Käyttämätön".. joo, käytetympää romua en ole nähnytkään.. täysin tahallinen kusetus. Ja feedback 100%. Muut 30+ ebay-juttua menneet hyvin tai erittäin hyvin.

Link to comment

Olisin kyllä rähissyt jos kyse olisi ollut isommasta summasta, ja aikaa olisi ollut käytettävissä. Niinpä viattomat ihmiset menee lankaan uudelleen..

 

Kaikkihan tietää, että vastaiskuna jurnutuksesta tulee f***ing-funbidder nopayer- palautteet, eikä kukaan valvo tuleeko negaa aiheesta vai ei. Osa myyjistä laittaa vielä osallistumisehdoksi 100% aikaisemmat palautteet (tämä pitäisi kieltää säännöissä).

Link to comment
Guest fastghia

No, mä kyllä annoin kaverille negaa... ainoana, huomaan. Mut hemmo olikin jo ensin antanut mulle positiivista :)

 

Mielestäni ebayssa tulisi kaikesta huolimatta antaa asianmukainen palaute, koska se palvelee muita käyttäjiä - mm. estää muita lankeamasta samaan kusetukseen. Tuollaiseen 100%-vaatimukseen en ole törmännyt tosin, eikä kaikilta tarvii ostaa, tavaraa riittää yleensä kyllä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...