Volkkariukko Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 No niin,tänään aloitin yhden ikuisuusprojektin ja tuli vähän ongelmia eteen.Kyseinen auto on joskus kolaroitu etuosassa(kuskin puoli)ja tietenkin oli hitsattu ihan miten sattuu.Kysymys onkin että oisko kellään kuvia etuosasta,että sais korjattua niinkuin pitäisi!!!!!Tarkennan vähäsen,äänimerkin kohdalla. Quote
-Puide- Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Itse olen tehnyt juuri saman korjauksen omaani, tosin mulla oli koko sisäloksu paskana... Otin toisesta ovaalista palan ja hitsasin sen paikalleen...=) Ei ole oikein hyvä kuva mutta josko sotain selveis. Tai sitten vaan kattot mallia apparin puolelta.=) -MP- Quote
Volkkariukko Posted November 26, 2006 Author Posted November 26, 2006 Kiitos kuvista,entäs se pala millä toi äänimerkki on kiinni?Mulla on siinä joku ihmellinen "vinkkelirauta". Quote
-Puide- Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 No se tulee puskurinraudan vastapuolelle pistehitseillä. Eli jos kattot tota mun kuvaa niin tohon "suorasta pellistä" tehtyyn kohtaan kiinni. Tossa näkyy paremmin muutenkin toi keula Quote
Volkkariukko Posted November 27, 2006 Author Posted November 27, 2006 kiitoksia,eiköhän noilla nyt pärjää=) Quote
Guest valtteri Posted December 2, 2006 Posted December 2, 2006 ...hyvin kyllä istuu noi fukitkin... ;-) monikossa? oliko niitä tuossa photoshop -mock upissa kiinni useampi kuin yksi vai? ;) Quote
Recommended Posts