Jump to content

Laatikko valmis?


Guest Mikko Laakso

Recommended Posts

Vika vaihteistossa vai kytkin? Sen verta ristiriitaista tietoa taas saanu jot laitetaan tännekin.

 

Kun painaa kytkinpolkimen pohjaa, kuulu ihanaa rahinaa. Aiemmin korjaantu vaijerin kiristyksellä, varaa on vieläkin mutei auta enää. Auto tyhjäkäynnillä ja pikkasen liikuttaa keppiä ykkösen suuntaan ni alkaa ryömimään vaikka kytkin pohjassa. Vaihteet ei mee hyvästi päälle kun antamalla välikaasua. Kytkin ei luista ja vielä eilen vaihteet meni hienosti koloonsa, ei oo väkisin survottu. KO. kulkine on kupla.

Link to comment

Mulla oli omassa kuplassa vähän samanlaisia oireita. Tuntu koeajolenkin jälkeen ettei kytkin ota kunnolla, kiristin sit muka sopivasti, kun yritin säädön jälkeen laittaa vaihteita päälle ei menny olleenkaan ja tuntu et yrittää ryömiä eteenpäin. Löysäsin säätöö takaspäin ja rupes pelittää! Mitään ääniä mulla ei sillon kuulunu, edes päässä?

Link to comment

Mjoo. Jukkiksen ohjeita yritän huomenna. Aikasemmassa vesivehkeessä oon tavannu tän äänen mut siihe riitti levyn & painelaakerin vaihto. Nii-i, vaikea sanoa tuosta vaijerista muutakun että näyttää hyvältä. :)

Link to comment

Jepulis kyllä tää on voitettu. Vaijeri pois, hetken pällistelyn jälkeen takasin ja ainakin toistaiseksi taas pelaa. Pakosti siinä vivussa joku kanittanu, alkuun ei käsin liikkunu mut pienen rykimisen jälkeen toimi.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...