seppo mäntykivi Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 Olisiko ollut paranormaali ilmiö tänään AKE:ssa? Soitin sinne ja kyselin lupia "kaappari-oville" ja heti kerrottiin että: saa tehdä. Olin ja olen edelleen mykistynyt. En kuitenkaan uskonut puhetta vaan soitin toisen kerran tunnin sulattelun jälkeen ja silloin jatkui jo aikaisemmin tutuksi tullut linja: Erikoisluvalla saattaa saada tehdä mutta ei ilman. Ja lupaan pitää olla pätevä syy. Syyksi sanoin selkävian: Autoon on helpompi mennä selkävikaisen sisään peruuttamalla istuimelle. Ja tähän vastattiin että näinhän se varmaankin on. Jatkoin tivaamista ovien mahdollisesta muutoksesta ilman hankalaa lupamenettelyä ja puhelinherra lupasi lopuksi ottaa asiasta selvän ja soitella minulle myöhemmin. Iltapäivällä puhelin soi, ja AKE:n edustaja varmisti vielä vuosimallin (-73) ja totesi että tee vaan. Hän oli varmistanut asian ajoneuvotekniikan pomolta (Pasi Paavola) joka oli sanonut että muutos ei tarvitse erillislupia. Tämä oli hyvä päivä:) Aamulla meinaan vielä varmistaa suoraan Paavolalta kuinka on. Kyselin jo valmiiksi Joensuun katsastuskonttorilta voiko tuoda keskeneräisen auton ns. välikatsastukseen jossa todettaisiin ovimuutos ja merkattaisiin otteeseen lupa -ja todennuspäivä. Ystävällinen inssi sanoi varmistavansa asian ensin AKE:lta ja jos lupa on ok, niin sinne vaan "puolikatsastukseen. Maailma muuttuu...... t: seppo Quote Link to comment
Guest fastghia Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 No Pasi onkin VW-miähii... Quote Link to comment
Fileas Posted August 3, 2004 Share Posted August 3, 2004 \o/ jihuu, rakentelu kunniaan. Eiköhän näitä ala taas tulemaan lisää, kun joku saa leimattua moisen muutoksen :D Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted August 4, 2004 Author Share Posted August 4, 2004 Asia varmistui, saa laittaa vm. 80 ja vanhempiin ilman lupia. Nyt saranakauppaan! Kuvia tulossa kun homma edistyy. t: seppo Quote Link to comment
Guest zrx Posted August 4, 2004 Share Posted August 4, 2004 Hmph, ei kannata ruveta laittamaan ovea paremmin kiinni ajon aikana. Quote Link to comment
Recommended Posts