Jump to content

Ihmeitäkin tapahtuu...


Recommended Posts

Olisiko ollut paranormaali ilmiö tänään AKE:ssa?

Soitin sinne ja kyselin lupia "kaappari-oville" ja heti kerrottiin että: saa tehdä. Olin ja olen edelleen mykistynyt. En kuitenkaan uskonut puhetta vaan soitin toisen kerran tunnin sulattelun jälkeen ja silloin jatkui jo aikaisemmin tutuksi tullut linja: Erikoisluvalla saattaa saada tehdä mutta ei ilman. Ja lupaan pitää olla pätevä syy.

Syyksi sanoin selkävian: Autoon on helpompi mennä selkävikaisen sisään peruuttamalla istuimelle. Ja tähän vastattiin että näinhän se varmaankin on. Jatkoin tivaamista ovien mahdollisesta muutoksesta ilman hankalaa lupamenettelyä ja puhelinherra lupasi lopuksi ottaa asiasta selvän ja soitella minulle myöhemmin.

Iltapäivällä puhelin soi, ja AKE:n edustaja varmisti vielä vuosimallin (-73)

ja totesi että tee vaan. Hän oli varmistanut asian ajoneuvotekniikan pomolta (Pasi Paavola) joka oli sanonut että muutos ei tarvitse erillislupia.

 

Tämä oli hyvä päivä:)

 

Aamulla meinaan vielä varmistaa suoraan Paavolalta kuinka on.

Kyselin jo valmiiksi Joensuun katsastuskonttorilta voiko tuoda keskeneräisen auton ns. välikatsastukseen jossa todettaisiin ovimuutos ja merkattaisiin otteeseen lupa -ja todennuspäivä. Ystävällinen inssi sanoi varmistavansa asian ensin AKE:lta ja jos lupa on ok, niin sinne vaan "puolikatsastukseen.

 

Maailma muuttuu......

 

t: seppo

post-12-13888357725605_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...