Guest JuMuS Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Mitä muuta eroa on ykköstyypin 1300cc koneiden 1- ja 2-reikäkansien jäähdytyspelleillä kuin imusarjan läpivientireiän muoto? Eli voiko joutilaista 1-reikäkansien päällipelleistä tekaista peltisaksilla 2-reikäkansiin käypäiset, vai joutuuko hitsailemaan? Vai onko tarvikepellit the ratkaisu? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Mitä muuta eroa on ykköstyypin 1300cc koneiden 1- ja 2-reikäkansien jäähdytyspelleillä kuin imusarjan läpivientireiän muoto? *** 2r pelleissä on sisällä imusarjan kohdalla poikitainen ilman ohjain Eli voiko joutilaista 1-reikäkansien päällipelleistä tekaista peltisaksilla 2-reikäkansiin käypäiset, vai joutuuko hitsailemaan? Vai onko tarvikepellit the ratkaisu? *** Voi tehdä, kunhan teet em pellin palat sinne sisään. Quote Link to comment
Guest JuMuS Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Kiitoksia tiedosta, ei muuta kuin pelikaanit heilumaan... Tuntuvat noi alkuperäiset 2r-kansien päällipellit olevan harvinaisia kuin kanan hampaat, ainakin kun myynti-ilmoja katselee... Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Juu ja samalla periaatteella katottuna alkuperäset nostajat tikkuineen o harvinaista herkkua? =) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 28, 2006 Share Posted December 28, 2006 Sössitääs ny senverran vielä että se sisällä oleva pelti on pokattu näin * keskellä harja, samassa linjassa kin puhallin aukon keski kohta * Siitä laskeutuu n 45as kulmassa reunat alespäin * Kunnes pelli reuna tulee kannen mutterien yli, siitä koukkaa suoraan alas kannessa oleviin valuihin Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.