Jump to content

Keskitunneli auki


Guest mikkouus

Recommended Posts

Guest mikkouus

Noniin, kunnostus olis päässy alkuun. Pohja on korista irti ja pitäis saada pohja kuntoon. Ootteko tavannu ottaa keskitunnelia auki, että saa tehtyä sisäpuolenkin siitä? Entä eturunkopalkki?

 

Saakos sen auki kuinka? Pohjasta pistehitsit irti?

Link to comment
Guest Mika Raussi

No vaijerithan menee putkia myöten, eli jos putkessa ei oo mitään vikaa, ei tarvii vaijerin vaihtoa varten tunnelia aukasta.

 

Bensalinja onkin sit eri asia. Mie vedin omasta muutaman palasen mahaa auki ja ujuttelin sinne pari uutta putkea bensalle ja yhen takajarruille.

Link to comment
Guest mikkouus

No jos mä kysyn saman asian eritavalla...onko noin yleisesti edes tarvetta ottaa tunnelia auki, vai antaako siellä mahd olevan ruosteen olla ja elää omaa elämäänsä?

Link to comment

jos tunneli on kuiva, niin ison osan irtoruosteesta voi puhaltaa paineilmalla ulos kun avaa etupaan ja takapaan luukut...

 

 

Tai sitten nostaa auton pystyyn ja ravistelee reippaasti :)

 

Jan

Link to comment
Guest zemial

wc-harja ja fosforihappoa vaa :)

 

bensalinjaongelman ratkaisin itse aikoinaan silleen että revin sen aluperäisen sieltä väkivaltaisesti pois ja pujotin uuden modernimman "teflon"-putken sinne ihan rautalangan kanssa kädet kyynärpäihin asti verillä keskitunnelia sen enempää avaamati (ihan niitte alkuperäisten luukkujen kautta siis)... oikeaa materiaalia saa halvalla ilmajarrujen putkena.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...