Guest mikkouus Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Noniin, kunnostus olis päässy alkuun. Pohja on korista irti ja pitäis saada pohja kuntoon. Ootteko tavannu ottaa keskitunnelia auki, että saa tehtyä sisäpuolenkin siitä? Entä eturunkopalkki? Saakos sen auki kuinka? Pohjasta pistehitsit irti? Quote Link to comment
Sakke Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Ite oon aukonu molemmilla tavoilla, joko pistehitseistä tai sitten kylmästi vaan laikalla.Meinaatko bensalinjan vaihtaa vai miksi tunnelin aukaisu? Quote Link to comment
Guest mikkouus Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Kai sinne samalla vaivalla pistää bensalinjat ja vaijerit uutta, kun se nyt on työn alla. Jos vaikka pääsis, et ei tarvi montaa kertaa tehdä samoja kohtia. Quote Link to comment
Sakke Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 ei vaijerien takia tarvi tunnelia aukoa. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 No vaijerithan menee putkia myöten, eli jos putkessa ei oo mitään vikaa, ei tarvii vaijerin vaihtoa varten tunnelia aukasta. Bensalinja onkin sit eri asia. Mie vedin omasta muutaman palasen mahaa auki ja ujuttelin sinne pari uutta putkea bensalle ja yhen takajarruille. Quote Link to comment
Guest mikkouus Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 No jos mä kysyn saman asian eritavalla...onko noin yleisesti edes tarvetta ottaa tunnelia auki, vai antaako siellä mahd olevan ruosteen olla ja elää omaa elämäänsä? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Yleisesti ei oo mitään tarvetta ottaa auki. Ruiskulla vaan hyvästi kotelosuojaa sinne mihin saa, niin hyvä on. Quote Link to comment
Guest mikkouus Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Antaa sitten olla kiinni. Onpahan yks kohta sitten vähemmän tehtävää. Pitää vain jotkut massat laitella. Quote Link to comment
Sakke Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Taisipa olla ihan kotelovahaa saatavilla. Quote Link to comment
Guest Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 jos tunneli on kuiva, niin ison osan irtoruosteesta voi puhaltaa paineilmalla ulos kun avaa etupaan ja takapaan luukut... Tai sitten nostaa auton pystyyn ja ravistelee reippaasti :) Jan Quote Link to comment
Guest zemial Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 wc-harja ja fosforihappoa vaa :) bensalinjaongelman ratkaisin itse aikoinaan silleen että revin sen aluperäisen sieltä väkivaltaisesti pois ja pujotin uuden modernimman "teflon"-putken sinne ihan rautalangan kanssa kädet kyynärpäihin asti verillä keskitunnelia sen enempää avaamati (ihan niitte alkuperäisten luukkujen kautta siis)... oikeaa materiaalia saa halvalla ilmajarrujen putkena. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.