Jump to content

Laakerit nokalle (1200)


Guest sami kytökorpi

Recommended Posts

Tarkkana sitten... olikohan just sun kone missa koneistuksen jalkeen ei oltu tehty uudelleen oljy-uraa laakerin takapuolelle.... eli kun lohkon koneistaa laakerille niin oljy ura about katoaa kokonaan. Eli koko koneen oikea puoli ei saa yhtaan oljya :) Onneksi huomasin ajoissa.

 

 

Jan

Link to comment
  • 4 weeks later...

No niin, GT:ssä onnistui linjan poraaminen isommaksi. Puuttumaan jäi koneistukset päittäislaakerin laipoille, eli seuraavaan firmaan uus reissu. Parempi tietenkin näin, kuin että sählättäisiin pilalle jos ei kyetä tekemään. Omaksi hommaksi jäi vielä liuskojen kynsien kolot ja edellä mainitut öljyurat, eivät varmaan monessa paikassa viitsi avata lohkoa työn yhtenä vaiheena.

Link to comment
  • 5 months later...

Otetaanpa taas asia esille koska myrkyn lykkäs. Päittäislaakerin koneistus ei onnistu kyselykierroksen perusteella Helsingin Tammerdieselissä (ei o vehkeitä), R-koneistuksessa (ei saada näitä koneita kiinni tms..) eikä GT:ssä.

 

Ameriikkaanko tässä pitäis lohko lähettää - vai löytyisikö jostain Suomesta vielä kelvollinen koneistamo, joka ottaa töitä vastaan?

Link to comment
  • 1 month later...
  • 1 year later...

..pari vuotta myöhemmin. Nyt on aika pistää motti kokoon, mittauksen mukaan laakerin päittäispinta on koneistuksen jälkeen eri paikassa. Nokka-akseli on nyt 0.30mm enemmän vauhtipyörään päin. Ei suuri ero mutta toimiiko nokka ja nostajat yhteen vielä tuolla heitolla?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...