P_Valtonen Posted July 18, 2023 Posted July 18, 2023 (edited) 1915 ccm kokomoottori Koekäytetty ja koekäyttö mahdollisuus on myös BIF Liikkuvat; Kampi (terve) + Vauhtipyörä; 200mm, 12V, ei-kevennetty + Paineasetelma; testaus mitattu + uusi kytkinlevy. Painotettu kampi + limppu yhteen ja paineasetelma erikseen. Kiertokanget; yläpää helotettu, alapää mitattu, että on ok. Painotettu ja pituus tarkistettu setti Nokka C25 hiottu klooni, ajamaton + oikaistut VW’n omat nostajat. ”ketsupit asennettu” Lohko; Ei-takakannake. 8mm kannen pinnapultit, tehdaskunnostettu, sittemmin 0,5 kokoon aarporattu, öljykanavat tulpattu, putsattu ja puunattu. 94 sylinterille dropattu 2,0mm ja aukaistu (alapää jätetty d 94,5mm kokoon kestävyyden takia) Öljypumppu, Empi, putsarillinen versio, uus. Teihty lämpökilpi, ettei pakosarja ja/tai kuuma jäähdytys ilman pääse lämmittää putsarin öljyjä Sylinterisetti: uusi AA 94/69. Männistä m-rengas välys + puristekorkeus + massat tarkistettu. Sylintereistä niiden pituudet. Työntötangot; käytetyt, suoruus mitattu Tönärin suojaputket; uudet, rautaset vakiotyyliset Kannet 1: Limbach L 1700 EA – 60hp moottorin, venakoko 35,5/32. Kannet ei-halki, ohjurit vaihdettu, seetipinnat koneistettu, uudet venttiilit, venajouset VW omat käytetyt (woima mitattu). Sylinterin pinta vain aukaistu, ei tiputettu. Kaikki jäähdytyspellit maalattu pulverilla puolimatta mustaksi Kaasutin Pict 34mm (1V vanha, otin omasta autostani) Jakaja 034, uusi. Samaten tulpat johtoineen on kaikki uutta Laturi on alkuperäinen Bossi + Hugo’n säädin. Toimii ja rokkaa Pakosarja 35mm 4-1, uusi. Samaten j-pipet uudet. Hide-Out vaimennin käytetty. Vaimennin tuettu joustolla käärmeen pesään Luonnollisesti kaikki tiivisteet ja laakerit on uutta tavaraa Koko moottorin hp 2850e Soitot tai Wasabi; nolla 5 nolla 339 669 yx Edited July 18, 2023 by P_Valtonen Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.