Jump to content

Moottori Remuli nr8; (1640ccm, nurkka kaasarit ja 0,6bar ahdot = nam)


Recommended Posts

Posted (edited)

Kuvat tulee huomenna

 

 

Kampi terve + 200mm12V vauhtis + KEP1 jäykkyinen asetelma + uusi massa levy

Nokkana C35 klooni + oikastut VW nostimet

Ö pumppu 32mm (uusi Febin pesä + käytetyt rattaat)

Lohko kunnostettu ex omistajan toimesta

Kaikki laakerit + tivarit luonnollisesti uutta

Männät Mahlen "tako" 87 (EX SimoW) + hiton hyvät sylttyputket toisesta sarjasta + uudet M-renkaat

Tikut terästä + uudet tönäriputket

Öljypuolella hyde-letkut ja FF kamat uudella filsulla

 

Kannet 42/35,5, ohjurit rempattu + seeti ajettu, venat hiottu + koko setti alipaine tastettu. Jouset on n30% vakiota tömäkämmät, 1.1/1 vippaset ja ns norsuntassut säätöruuveina

 

Toimvaksi testattu (pestu + 8var paineistettu) DH jäähy

Jäähy pellit kaikki pulverilla maalattu. 30hp DH koppa puhkukoppana, vakio ei mahtunut mitenkään.

Tasavirta laturi (laitoin ensin vaihtiksen, mutta moniurasen kiristus mekanismi otti kiinni)

Moniura hihnis setti kotimaista tuotantoa. Kaverini teki näitä erän jokunen vuosi sitten.
Eli Remuli nr7 ahdin saatu käyttöön. Siipi d93mm, Ahdot 5000 rpm n 0,6bat. En alaknut uutta konetta kieputtamaan vielä ylemmäs.

 

Kaasarit ovat 5-10V sitten KK kaupasta uutena ostettu Solex 1x40, Imarit Empin vakiot (ei mtn hajua mistä nää löyty). Painekotelot ex työkaverini suunnittelemat ja 3D tulostamat.

Imusarja itte tehty mustasta raudasta. POPpari vena myös kotimaista tuotantoa. Silikooni putket tilattu Kiina ihmemaasta, ne siis uutta klemmareineen

Pensa puolella lisäksi sähköpumppi + Malpass paineohjettu Bensanpaineen säädin.

Vivisto on joku AC kaupasta aikoinaan hankkimani. Tää säädetty nyt sen minkä voi säätää

 

Pakarissa on teollisuus koneen J-Pipet (tripla painoset nyky versioihin) + 4-1 putsattu&maalattu kärmes ja vaimennin

 

Sytty puolele on Wanha Bossin sininen , 034 putsattu arpajakaja (tähän mikä oli alunperin varattu mangneetto, olikin rikki). Tässä 034 on tupla ohjattu painekello, eli säästää sekä yli, että alipaineella ennakkoa. Kansi pyörijä tulpat ja piuhat on uutta tavaraa.

 

Tässä pukkas päälle rahan tarve ja mä myyn tän siksi nyt vain 99% valmiina. Alla puutteet / jatkohommat, jotka jää ostaja hoidettavasksi hänen kustannuksella

- Remuli on oikeassa kohtaa, mutta sitä pitäs kääntää hieman, kun toinen remmin puoli on tiukemmalla kujin toinen (tai aja noin jos haluat)

- 034 jakaja pitäs kellottaa, että onko toiminta moottorile oikeasti sopiva vai ei

- FF kierto tehtävä uusiksi lohko ulkopuolelle. Nyt tuonne heitin vaan jotkut hyde letkut hyllystä.

- POP vuotaa, nyt sisällä oleva jousipaine + säätöruuvi ei riitä ohuvuodon pois saamiseksi (etti omista kamoistasi jousi ja kokeie sillä)

- Ahtimen ja kaasarien välinen putkisto on tehty pikksen liian suureksi. Kuplassa ottanee vauhtiksen yläpuolella olevaan tulipeltiin kinni (tuon raudat uuteensarjaan, saat itte tehdä sen)

- Kaasarin ja syttyjen säätö koneen optimitoiminnon saavuttamiseksi kunnon kuormitus penkissä

 

 

Hinta 2200e, niin saan edes osista/koneistuksista jonkun korvauksen  :/

 

Kuvaa tulee vuorokauden sisällä.....

 

Mylly o nyt käyntipukissa, helppo laittaa wasabilla tulemaan käyntivideota.

 

 

Wasabi / soitot nolla viis nolla 339 669 yx

 

Edited by P_Valtonen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...