P_Valtonen Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago (edited) Moro Tarkoitus siis saada tämä kasata asap, saada myytyä ja tuoda BIF'iin tarvitsijalle Nyt olis mahdollisuus vaikuttaa moottorin lopulliseen kombinaatioon. Terve kampiakseli, mitoissaan ja suora. Kiertokanget tervein heloin. Ei kevennetty, vain painotettu Toiveesi mukaan 6V-200mm tai 12V-200mm vauhtis. Uusi kytkinlevy. Asetelma painotettu Nokkana joko Engle W-110 + reikänostajat tai Scat C25 nokan klooni + VW orggis nostajat oikastuna Öljypumppu putsarilla tai FullFlow tulolla / lähdöllä (on vain lähtö ja paluun nipat. Muut saat tehdä itte) tai ö-pumppu IN/ OUT kannella kannella (tällä menis myös pallikseen) Lohko takakannakkeellinen, aukastu 92/90.5 sylintereille ja aarporattu ex-omistajan toimeista Sylinterimäntä sarja, uusi, Classic-merkkiä 90,5 * 69 ja alle vielä maalatut dementiat Työntötangit, alkuperäiset, suorus tarkastettu + uudet tönärin suoja putket Kannet 2reikäset, puhallettu, aukastu (ei laskettu) 90,5 syltylle, uudet venat, ohjuri & seeti rempattu. Ex omistajan toimesta laitettu Englen sínkku jouset ja uustuotanto retainerit. Kansiin vielä uudet venakopat. Laakerit, tiivisteet, pumput etc hilppeet luonnollisesti uutta kamaa eli 1775ccm / 2ke hinta / rahtivapaasti tallissani Heinolassa tai BIF (vaihdossa kelpaa VW moottori osat uudet ja wanhat) Tosiostajalle toimitan kuvia kasauksesta ja osista hänen näin halutetssaan Yht otot; - Joko tän kanavan message toiminnolla '- Tai Soitot / wasabi .............................nolla viis nolla 339 669 yx Tässä vielä vastaavan härvelin kuva, jos "long blok" on käsitteenä tuntematon (kuva pöllitty netistä ilman lupaa, saa alkaa nillittää) Edited 11 hours ago by P_Valtonen Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.