HumptyDumpty Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago Pohdistekelua pallopakun T1 moottorin tuentaraudasta. Tämä "viiksirauta" on itsessään jo suht kompleksinen design ja sen suoraviivaistaminen on käynyt pari kertaa mielessä. Kiinnikekumit on lähtökohtaisesti aika lyhytikäisiä mitä on tullut vastaan, materiaalissa halkeamia sun muuta. Tavallaan joku vähän jämäkämpi tuenta voisi toimia ihan riittävänä eristeenä moottorin resonaatioille kun ei sieltä takaa ajellessa kuulu liikaa meteliä omaan makuun muutenkaan. Onko ko ratkaisua kukaan lähtenyt uudelleen miettimään? Valmista tuotetta en aiheesta löytänyt tai sitten oma hakukone on väärissä settingeissä... Quote
HumptyDumpty Posted 1 hour ago Author Posted 1 hour ago Korjataan vielä sen verran viestiä että nähty on tuo "cobra engine bar" joka vaikuttaa kyllä ihan lupaavalta mutta saatavuus lienee huonohko. Vastaavan askartelu ei kyllä vaikuta kovin haastavalta hommalta sinällään. Quote
Pedalpusher Posted 19 minutes ago Posted 19 minutes ago Uudemman palliksen moottorituki tyyppi 1 moottorille on ihan hyvä lähtökohta. Tein omaan varhaispallikseen siitä. Se näyttää keskiosilta tuolta Cobralta mutta päät on myöhäisen runkopalkkeihin osuvat. Ne päät kun vaan itse askarteli tuon Cobran näköiseksi niin hyvin on menty sillä. Ja se ei niin mätäne kuin tuo moustache bar. Mutta vakio kumit siinäkin on rungon välissä. Jos niistä halusit eroon päästä niin ei tuokaan siihen auta. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.