Guest Tuhi Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Mikä sulake on toinen vasemmallata eli kakkos sulake, kun palaa kokoajan. Miksi pyyhkijät *kiinni* asennossa pyyhkivät ja kahdessa *päällä* asennossa ovat paikallaan. Hermo menee ja sulakkeita palaa. Oikeat vilkut ei pala vaan polttaa sulakkeen, rekisterikilven valo ei pala, oikea taka ajovalo ei pala jaaa taka tuulilasin lämppäri polttaa 16amp sulakkeen. (loota tosin irti jos se vaikuttaa asiaan) Ainiin ja auto oli 1303 -73 Quote Link to comment
nalleolut Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Mikä sulake on toinen vasemmallata eli kakkos sulake, kun palaa kokoajan. Miksi pyyhkijät *kiinni* asennossa pyyhkivät ja kahdessa *päällä* asennossa ovat paikallaan. Hermo menee ja sulakkeita palaa. Oikeat vilkut ei pala vaan polttaa sulakkeen, rekisterikilven valo ei pala, oikea taka ajovalo ei pala jaaa taka tuulilasin lämppäri polttaa 16amp sulakkeen. (loota tosin irti jos se vaikuttaa asiaan) ota ens hätään se takalasista piuhat irti. eli nuo viat joita luettelit kulkee samassa johtonipussa konehuoneessa. erittäin lämminpaikka ja itse viime kesänä rakensin kokonaan uudet sähköt takapäähän sieltä kuskinpuolelta ylänurkasta takavaloille ja vilkuille. oli sulanut klimppiin. Quote Link to comment
Fileas Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 http://www.vintagebus.com/wiring/ Quote Link to comment
Guest Tuhi Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 okei, elikkä yllättäen sulake on oikean puolen juttuja. Tutkin asian Nalleolut Quote Link to comment
nalleolut Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 mie aloittaisin lampusta,polttimot irti ja tutkisin ettei maadota. sieltä etenisin sisäpuolelle vasta liittimiin ja jos ei sekään auta niin sit vaan johtosarjaa auki ja yllättyä mitä kaikkea sieltä voi löytää..... edit omasta löytyi auton vara-avain köytettynä johtosarjan uumeniin! Quote Link to comment
Guest Tuhi Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 heh :D kaikkea sitä kuulee. Olen kone tilassa kaikki johdot kourassa, sulaneet ne eivät ole yhteen sieltä yläkulmasta, maadotukseen vaihdoil liittimet ja hioin kannat. Tuli vain mieleen että voisiko poltella sieltä mittarin puolesta niitä sulakkeita. Vaihtaessani ajat sitten nopeusvaijeria että onnistuin siellä tekemään jotain kriittistä, mutta vasen puoli toimii moitteettomasti koko autosta Quote Link to comment
nalleolut Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 ei se näkynyt ulospäin ku pientä kuplaa siinä johtojen suojamuovissa. ja ihan keskellä puhalinkopan yläpuolella. Quote Link to comment
Guest Tuhi Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 jep jep, hiton sähköt. Pitäisi varmaan lopettaa tältäpäivältä. Ainii ja kun pistää vilkun oikealle niin sulake nro 12 palaa. Hyviä vinkkejä kaivataan vielä Quote Link to comment
GT78 Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 No eikö tuo sulake numero 12 ole juuri vilkuille? Quote Link to comment
Guest Tuhi Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 Tuulilasin pyyhkijät sain toimimaan. Takavaloista uusin kaikki liittimet ja tutkin johtosarjan, ei sulamisia eikä enää kosketushäiriöitäkään sillä puolella. Joten olisiko hyviä vinkkejä mistä kannattaisi lähteä tutkimaan sisäpuolella, katkasija-sulakerasia? Quote Link to comment
Guest Tuhi Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 noniin, nyt se oikea takavilkkukin toimii. Enään olisi oikea ajo+jarruvalo ja niiden toiminta. Johdoille ei tule sähköä ooleskaan joten tämäkin vika lienee sisällä Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.