Guest PaKe Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Jotain vinkkiä kaipailis taas hän, tuo kupla vatkaa aikas reilusti aina töyssyn jälkeen aika pitkänkin matkaa, mutta ei mielestäni ravista rattia vaan auto se on kun hytkyy. Samaa hytkymistä on havaittavissa pitkässä kaarteessa siinä reilun 60km/h kohalla, kallistuksenvakaaja edestä? Oli meinaan yksi panta päässyt löystymään ja kumi karannu, laittelin tänään takas mutta aivan niinku olis taittunu koko vakaaja kun ei oikeen istunu enää paikoilleen.. Kyseessä vakiokorkuinen beetle. Ja toinen asia, joka saattaa miksei liittyä tähän vatkaamiseenki on melko raskas ohjaus ja heikohko palautus, vaatisko simpukka vaan rasvaa (mitä ja mistä)? Niijoo, eilen kävin leimalla ja pallonivelissä oli ihan hitusen väljää ei tosin pitäisi vaikuttaa Quote Link to comment
Guest Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 kulmat pain helvettia ja ohjausvaimennin loppu? jan Quote Link to comment
Guest PaKe Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 en usko, että olis kulmista kun ei suoralla vetele mihinkää.. Yleensä ollu semmosta vaivaa kun on kulmat ollu päin honkia. Mitenkäs tuon ohjausvaimentimen toiminnan vois tarkastaa? Quote Link to comment
Sakke Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Nappaa irti ja kokeile pumpata, jos tuntuu tyhjää jossain kohdassa niin ->roskiin ja uus tilalle Quote Link to comment
mick Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Tuon taas esille oman tapaukseni: oli renkaan laakerien mutterit löysällä niin aiheutti vastaavaa. Edessä siis. Quote Link to comment
Guest PaKe Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Eturenkaan laakerit taitaa olla vähän turhankin kireellä, otin jarrut auki ja ihmettelin, että kuka nää näin löysälle on jättäny kun ei ees avainta tarvinnu ku otti auki, lähti sormilla.. Vetäsin ne si kasausvaihees aika huolella kiinni, ajaessa humisi nii pirusti ja si täältä luin että aika löysällä niiden pitääki olla, nyt on si löystytelty varmaankin soppeliksi ja ainakaan käsipelillä retuuteltuna ei mitään klappeja tunnu. Katon ton ohjausvaimentimen täs joskus, nyt pitää ajella kun viimeinkin on kelejä.. Eikä uus näyttäny HC:s olevan ku 26e, taidan laittaa uuden ku kerta vanhan joutuu ottaa pois enivei, jatketaan aihetta jollei tolla tokene. Quote Link to comment
Guest PaKe Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Kyllä se arvon raati taas tiesi, vanha vaimennin oli oli vetelä ku mikä.. Tukevoitui kupla kummasti tolla uudella vaimentimella. Kiitän ja kumarran. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.