Geronimo Posted July 3, 2007 Share Posted July 3, 2007 Hausta en löytänyt oikeen mitään, toivotaan et joku osaa jelppiä. Tilanne on seuraava; Pyyhkimet toimii ok mutta katkaisijasta kun kääntää 0 asentoon pyyhkijät jäävät just siihen kohtaan, pitäis siis ilmeisti saada virta? smoottorille et pyyhkimet palautuu alkuun? Tämänhetkinen kytkentä katkaisijalta; 30 virta 31 maa 31b - 53 hidas/nopea 53a hidas/nopea 53b - Pyyhkijän moottorilla on vapaana vihreä- ja musta? johto. Mihin mä sen virran pukkaan et viikset palautuu? Nimim. Sulakkeita poltellessa... Quote Link to comment
Guest Raggare Posted July 3, 2007 Share Posted July 3, 2007 http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... per_71.jpg ? Quote Link to comment
Geronimo Posted July 3, 2007 Author Share Posted July 3, 2007 Oon koittanu katella Sambasta ja Vintagebusin sivuilta mut ei nyt oikeen mulle avaudu nuo kaaviot ja kun johdot ei ole samaa väriä vaan on joutunu johdottaan omilla johdoilla... Quote Link to comment
mick Posted July 3, 2007 Share Posted July 3, 2007 Oon koittanu katella Sambasta ja Vintagebusin sivuilta mut ei nyt oikeen mulle avaudu nuo kaaviot ja kun johdot ei ole samaa väriä vaan on joutunujohdottaan omilla johdoilla... Sama juttu oli minulla, akkulaturilla testailin ja löytyi sellainen johto joka palauttaa aina alkukohtaan jos on jossain muussa kohdassa :) Väriä en valitettavasti muista... Moottori kesti kuitenkin testit tuolla laturilla :) Quote Link to comment
Geronimo Posted July 4, 2007 Author Share Posted July 4, 2007 Pitänee lähtee ostaan lisää sulakkeita, leimalle pitäs päästä... Quote Link to comment
Guest takiainen Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Kokeile yhdistellä Raggaren laittamaa kytkislinkkiä ja näitä kuvia: Quote Link to comment
Guest Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Selvittelin itsekkin joskus tota kytkentää aikani kun tein sähköjä alusta uusiksi. Koitin kaivella äsken mutta en löytänyt enää muistiinpanojani. Tässä kuitenkin vastaava kaavio: http://www.nls.net/mp/volks/schem/wiper2.gif Tossa voi mennä hetki kunnes kytkentä avautuu. :) Quote Link to comment
Geronimo Posted July 4, 2007 Author Share Posted July 4, 2007 Pitääpä tos iltasella näillä neuvoilla testailla ja jarruja hieman säätää. Onkelmaa aiheuttaa toi vanha kytkin ja uudempi moottori. Huomenna lähen leimaa kokeileen... Quote Link to comment
Fileas Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Onkelmaa aiheuttaa toi vanha kytkin ja uudempi moottori.Näiden naittaminen keskenään kiinostaa minuakin, laitoin äkkiä ennen leimaa, juuri noin kuin sullakin on :D postaa tänne kytkentä, sitten ku oot saanu pelaamaan, jos viittit ;) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 miten saa pelaa vanhan yhdellä nopeudella varustetun kytkimen niin että siinä on hidas ja nopee? viuhuuks ne kokoaika sit :D Quote Link to comment
Guest Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Minulla ilmeisesti tulee sama ongelma eteen, kun ei kei ole kuin yksi nopeus tuossa -64:ssä... Ei kyllä haittaakunhan toimii. Yritän välttää sateessa ajoa... Quote Link to comment
Guest Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Minulla ilmeisesti tulee sama ongelma eteen, kun ei kei ole kuin yksi nopeus tuossa -64:ssä... Ei kyllä haittaakunhan toimii. Yritän välttää sateessa ajoa... Quote Link to comment
Geronimo Posted July 4, 2007 Author Share Posted July 4, 2007 Edelleen testataan, kytkin on 2-nopeuksinen jossa vesi kulkee läpi eli painike keskellä paineilmalle ja moottori on about 70-73 mallia. Palaa ok mut ei palauta... VIELÄ (periksi ei anneta) Quote Link to comment
Geronimo Posted July 4, 2007 Author Share Posted July 4, 2007 Kellokin jo aivan sama mitälie, ei avaudu ei, lisäsulakketki on poltettu eikä sitä palatusta löydy vaikka mukana oli niinkin kuuluisa herra kuin Nikolai Sinebrychoff ja käväsihän siinä Johnnie Walkerkin paikalla analysoimassa... V1&&u S@@&@#@! Ny ei lähde kuupelo ees käyntiin, teki lakon kun kävin aiemmin illalla tyypit ottaan. Hyvin kulki ja kävi ja ajelin pikku lenkin takas kotio ja sammutin, kävin syömäs ja meinasin et siirrän ulos niin näytän vähän vettä et pölyt ja paskan saan pestyä niin eiköhän hyväkäs PRKL säikähti vesiajatusta eikä lähe käyntiin... Kipinää tulee, virrat ok niin ei voi olla muu ku bensan saanti? Tieten huomenaamuna oottaa kaasarin ja pumpun putsaus, lasinpyyhkijät vei 100-0 voiton tänään eli jätän ne palautumatta. Kun avautuu niin ilmanmuuta ilmineeraan miten se onnistu. ( pääsähköinsinööri Seppo ratkoo kuhan töiltään kerkee?) Huomenna on taas uusi mahtava päivä, BIFin aikaankin tuntuu olevan töitä tarjolla... Quote Link to comment
Geronimo Posted July 7, 2007 Author Share Posted July 7, 2007 En viittiny uutta perustaa joten lisätään tähän toi uus brobleema kun tuli siitä jo täs sanailtua. Rupeis toi käyntihäiriö näyttään siltä et kaasari saa joko liikaa tai liian vähän bensaa? Tai johtuukohan kohon asennosta? Eli Lähtee käyntiin hienosti aamulla, käy ja pelaa hienosti, ryyppy ei jää päälle, ei sammu itekseen yms mutta kun ajosta sen pihalle sammutat niin ei lähde käyntiin ennenkuin n. parintunnin päästä... Kaasarivikahan tuo on mut mikä? Kyseessä solex 30 pict 2. Quote Link to comment
Geronimo Posted July 11, 2007 Author Share Posted July 11, 2007 No juu, kaasarin ja punpun oon putsannu kahteen kertaan, pumpun tappi liikkuu kylmänä ja lämpimänä hyvin, saa kipinää yms yms. Perkule koitin lämpimänä ilman kaasua ja melkeen lähti, hieman, siis aivan hieman kaasua nii hörähti käyntiin... Tais olla aloittelijan vikaa et en osannu käynnistää mut vasta muutaman kerran oon kokeillu ja aina on lämpimänä lähteny käyntiin ilman kaasua tai ihan pikku kaasulla. Katotaan miten jatkuu. Oppia ikä kaikki, ratin ja penkin välissäkin on joskus vika ;-D Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.