Guest Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Tarttis jäykemmän 215mm kytkin astelman talven projektiin. Surfattu on osa myyjien sivuilla, mutta ei ole löytynyt. Quote Link to comment
Tomppa Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Aircooled.fi:lle luvattu 215mm kytkinasetelmia talven aikana, AA:n toimesta. Hintoja yms. ei olla vielä saatu, mutta tulevat hinnastoon heti, kun saadaan lisätietoja. - Tomppa Quote Link to comment
Guest Variant Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Aircooled.fi:lle luvattu 215mm kytkinasetelmia talven aikana, AA:n toimesta. Hintoja yms. ei olla vielä saatu, mutta tulevat hinnastoon heti, kun saadaan lisätietoja. - Tomppa Jäykempi kuin 215mm vakioasetelma? Quote Link to comment
Tomppa Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Ei tietoa vielä. Quote Link to comment
Guest maukka 1 Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Mersun -80 luvun 200-240 dieselin asetelma 215mm käy VW 215 mm vauhtipyörään jäykempi on varaosaliikkeeseen Quote Link to comment
Guest Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 sorvaa max 1mm pois vp:stä asetelman kohdalta,jolloin kytkin puristuu tiukemmin ja asenna 3 tai 4 lapanen sintteri levy,niin johan pitää ainakin 200 hp asti.nm:sama ongelma Quote Link to comment
Guest Posted May 20, 2008 Share Posted May 20, 2008 Moottorin jatkeeksi tuli mersun kytkin ja tuntuis pitävän. Nyt loppuu renkaasta pito ennemmin kuin kytkimestä. Sachs:in osa numerot aiheesta kiinostuneille. Mersun asetelma 3082 164 031 Vw transporterin jousitettu levy 1861 544 135 Quote Link to comment
Guest Posted May 20, 2008 Share Posted May 20, 2008 oliks taa type 1 vai type 4 koneeseen? Jan Quote Link to comment
Guest Posted May 20, 2008 Share Posted May 20, 2008 Type 4 koneeseen, mut en näkis ongelmaa miksei sopis type 1 / 2:sen 215 mm vauhtikseen.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.