Guest eemeli Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Hep! Pitääkö vaihteensiirtotangon olla loivilla mutkilla vai onko joku edellinen asentaja suhannut omiaan? Haarukkapuslan seuduilla on kovasti tyhjää liikettä, kuinka paljon sitä täytyy jättää? Etummaisen, sen halkastun muoviholkin pistin jo uuden. Vanha oli hiukan kärsinyt. Yllättävä kurjaa oli saada tanko pois, kun takaosa oli vahvassa ruosteessa eikä halunnut kulkea sen muoviholkin läpi. Alumiininen U-profiili jelppaa kummasti kun tangon päätä uittelee keskitunnelin kynnysten sun muiden reunojen yli... Olis kiva jos vaihteensiirto toimis täsmällisesti. Pakkinapillenen kiinantuote keppinä, ainakin toistaiseksi. Omakin piti puuhata mutta sen nyt arvaa että onko kerennyt edes miettiä valmiiksi... -eemeli- Quote Link to comment
-MITO- Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Juu pitää, älä oikaise tankoa :) Quote Link to comment
Guest eemeli Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 No kas... Sitten vaan pitää hioa pahimmat ruosteet pois ja maalia pintaan niin seuraavalla kerralla saa hiukan pienemmällä vaivalla irti. Kuis napakaksi ton haarukkapuslan tienoon kehtaa fiksata? -eemeli- Quote Link to comment
Sakke Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 Vanhemmissa on se siirtotanko suora. Eli->55 asti. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.