Guest aleksi Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Haulla en nyt ihan vastaavaa ongelmaa keltään löytänyt, joten pannaas tästä uutta topikkia. Elieli, nythän on siis niin että tyhjäkäynti on totaalisen kateissa, eikä tyhjäkäyntiruuvin ruuvailu auttant mitään. Kysymys koskeekin tyhjäkäynnin puutteen lisäksi matalilla kierroksilla tapahtuvaa aivastelua imusarjassa. Ja vain matalilla kierroksilla. Sytkä ja venat on säädetty. Multa loppu vastaukset ja ideat 8 tunnin säätelyn jälkeen.. Quote
Guest Rytinä Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Haulla en nyt ihan vastaavaa ongelmaa keltään löytänyt, joten pannaas tästä uutta topikkia. Elieli, nythän on siis niin että tyhjäkäynti on totaalisen kateissa, eikä tyhjäkäyntiruuvin ruuvailu auttant mitään. Kysymys koskeekin tyhjäkäynnin puutteen lisäksi matalilla kierroksilla tapahtuvaa aivastelua imusarjassa. Ja vain matalilla kierroksilla. Sytkä ja venat on säädetty. Multa loppu vastaukset ja ideat 8 tunnin säätelyn jälkeen.. Itsellä teki samaa ja vikana imusarjan kumitiivisteet eli imuvuotoa epäilisin Quote
Guest aleksi Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Imuvuotoa tässä itsekin epäilen. Ihmettelen vaan tota aivastelua. Quote
vwagen Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Jos vähän kertoisit minkälaisesta autosta/moottorista/kaasuttimesta on kysymys niin voisi alkaa löytyä ehdotuksiakin. Quote
Guest Rytinä Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Menee laihalle ja rupee yskimään takaspäin. Kuuntele suhiseeko jossain vaikka letkun pätkällä niin eiköhän sieltä jostain vuoto löydy Quote
Guest aleksi Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Imuvuoto nimenomaan aivastuttaa. No niin taas ollaan viisampia. Täytyy huomenna syventyä. Grattis! Eiku tattis. Quote
Guest Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 sumuta pilottia liitoskohtiin,se nostaa koneen kierroksia vuotokohdasta. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.