Guest StrangeHill Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Sain tuossa akselin jossa tapit hakanneet itsensä väljäksi. Korjattu tekemällä uudet reiät väliin. Saakos tuota enää mitenkään korjattua. Tappeja jossain välissä mahdollisesti myös isonnettu näyttää nimittäin kauheelle. Joku ehotti täyttöhitsaamista ja koneistamista mutta eikös tuo tee akselista banaanin ? Tosin akselin kaulat ruvella joten koneistettava kuitennii. Koneistajamiehet nyt ehotuksia listaamaan. Niin ja 78 aksila kyseessä joten uudestkaan eivät kustantane hirveitä. Quote
Guest Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Sain tuossa akselin jossa tapit hakanneet itsensä väljäksi. Korjattu tekemällä uudet reiät väliin. Saakos tuota enää mitenkään korjattua. No siis eikos tuo juurikin ole nyt sitten korjattu? Vai onko ne uudetkin tapinreiat pilalla? Quote
Guest Toheltaja Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Noitahan on usein ylikokotapitettu aika hurjan kokoisillakin nastoilla, ja sitten väliin vielä vakiokokoiset porailtu Quote
-Alex- Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Siis vielä yhdet 8 reikää tehty akseliin? Jos kerta joutuu täyttöhitsaan ja kaulatkin hiomaan, mahdollisesti jopa nitraamaan, niin eikö kannattaisi jo ostaa uusi 78mm 4340 akseli, 240€ maksaa sellainen akseli aircooled.fi:ssä. Tietty varmaan saa hitsattua, mutta kuinka kestävä akseli on sitten enään? ja kyllä akseleita oikaistaan myös, että onnistuu. Kysyn vain että miksi vaiva? ;) Quote
-Alex- Posted April 21, 2008 Posted April 21, 2008 Niin, uhohtui se että akseli onkin ollut vakiotappimäärällä oleva 78mm... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.