Jump to content

penkinpäälliset...


Guest MarcMeri

Recommended Posts

Guest MarcMeri

Olen tilaamassa Jenkeistä penkinpäällisiä -70 kuplaan. Pulmaksi on tullut nyt eteeni, kun kys. sivusto antaa valinnaksi vain korkea selkänojallista vuodesta 68 eteenpäin. Vuosi -67 on ensimmäinen missä on lyhyt selkänoja. Sellaiset pitäisi siis saada.

Eli onkos jollakin tietoa miten Jenkeillä mallit menee? Käykös tuo-67 sitten kuplaamme vai ei. Vai onko parempi tyytyä Suomen puljujen 2 kertaiseen hintaan ja suppeaan valikoimaan matskujen osalta...Kiitos.

Link to comment
  • 1 month later...
Guest Juha12345

Moro!

 

Joko ehdit tilata päälliset? Tarvitsisin itse myös -70 kuplaan punaiset basketweave päälliset. Lähetin parille sivustolle kyselyn kokonaiskustannuksista, mutta vielä en ole saanut vastausta. Tiedätkö jo paljonko päällisille tulee hintaa? Jos et ole vielä tilannut niin vois ehkä miettiä yhteistilausta!?

 

ps. TMI:n päällisiä olen miettinyt, mutta hinta...

Link to comment
Guest Toheltaja

Muistaakseni ku viimeks kiskoin -66 jakkaroihin basket weavet niin ne makso kotosuomessa luokkaa 150-170 eskoo (tossa 3 vuotta sitten). Ja istu ku nyrkki silmään!!! Ja valmistajana TMI. Sehän ei vissiin suoraan myy ees mitään, vaan tulevat aina jonkun muun toimittajan katalogin kautta...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...