Jump to content

bensa lämppäri


Guest hate

Recommended Posts

Siis Eberspächer B2,tässä mallissa polttoainemäärä säädetään oikeaksi suuttimilla joten se ei ole niin tarkka pumpusta kuin uudemmat mallit,todennäköisesti se toimisi halvan tarvikepumpun kanssa(todennäköisesti,koska itse en ole käyttänyt noita vieraan pumpun kanssa.

Mikä alkuperäisessä pumpussa on vikana?Oletko puhdistanut kärjet ja säätänyt kärkivälin?

Link to comment

pumppu ei lutkuttanu ollenkaan .jep olen puhdistanut pumpun .kärkivälistä ei tietoo mikä kuuluisi olla.tänään sain sen toimiin jollai laillla.kuluuko pumppu lähteä lutkuttaan samaan aikaan kun käynnistää eberin

Link to comment
pumppu ei lutkuttanu ollenkaan .jep olen puhdistanut pumpun .kärkivälistä ei tietoo mikä kuuluisi olla.tänään sain sen toimiin jollai laillla.kuluuko pumppu lähteä lutkuttaan samaan aikaan kun käynnistää eberin

 

kyllä kuuluu.

Link to comment
  • 2 weeks later...

noniin, tännään ei lämppäri lähtenytkään heti käyntiin vaan kasteli tulpan. 4 kertaa kuulu kova pamaus ja sitten sammutin lämppärin. etupellin alla oli sankka savu mutta ei palanu sentään. oon huomannu että lämppäri kannattaa laittaa päälle silloin kun valot ei ole päällä että riittä jännite hehkulle paremmin. silloin kun ostin ton lämmittimen oli bensapumpun väliin laitettu katkaisia, nyt tiedän miksi. se lähtee tosi hyvin käyntiin kun sitä bensaa ei heti hölvätä siihen tulpan päälle vaan annetaan sen lämmitä parikymmentä sekuntia ensin. laitan siihen sen katkaisian takas tai sitten viritän jonkin ajastimen väliin. laitoin putket tänään menemään niin että puolet lämmöstä menee tuulilasille ja loput jalkatilaan, nyt pysyy tuulilasi kirkkaana hyvin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...