Guest Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Mietin tuossa että onko mitään mielipuolta lähteä keventelemään palliksen 200mm vauhtista... Koneelta ei haeta kierroksia kuitenkaan paljoa "vakiota" enempää, tarkoitus reissata enneminkin rauhassa suunnilleen rajoitusten mukaan kuin rynniä liikennevaloista. Koneen tulevat speksit menee suunnilleen näin: - 69mm isku - 90,5mm putkimäntäsrj. - C25 tai W100 nokka, tai vastaava - n. 35 tai 40 nurkka Kadronit/brosolit/tms. 1- kurkkuisena siis - vakiokannet kevyesti kanavista siivottuina Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 en keventäis. Mulla oli kevennetty sonderissa, ja sitä painoa jäi kaipaamaan, jopa niin paljon että lisäsin sinne hihnapyörän päähän lisää painoa. :D Tasaa kulkua kummasti, kun et taida kiihdytellä kuitenkaan... Quote Link to comment
Guest Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 en keventäis. Mulla oli kevennetty sonderissa, ja sitä painoa jäi kaipaamaan, jopa niin paljon että lisäsin sinne hihnapyörän päähän lisää painoa. :D Tasaa kulkua kummasti, kun et taida kiihdytellä kuitenkaan... Jep, näin arvelin kanssa, eli saapi olla sellaisenaan. Kiitos ;o) Ja juu en hirveesti kiihdyttele... Kytkinpinnan käy vaan läpi jos tarvii. Pääsee tutkimaan uutta lelua tallilla siinä samalla, sorvinrähjä, joskin toimiva selleinen. Quote Link to comment
-AP- Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 LABORissa oli RPB-lasikuituhimmelin entinen kone, jossa jonkin verran kevennetty vauhtis, W120 ja Baby-Dellsit, puristusta liki kymppi. Hyvin se kulki raskaallakin varaosakuormalla ja kärry perässä. Ei kevennetty vauhtis tietty menoa välttämättä parantanut ja puristusten vuoksi syttyennakko piti olla liki nollilla, ettei nakuttanut. Pirteä kone kyllä ja huomattavan hyvä kiihtymään tyhjänä (vakioon nähden). Sanoisinpa, että voihan sitä keventää, mutta se on turhaa, leppoisampaa ajelu on, kun pyörivät massat ovat suuria. Quote Link to comment
Guest Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 LABORissa oli RPB-lasikuituhimmelin entinen kone, jossa jonkin verran kevennetty vauhtis, W120 ja Baby-Dellsit, puristusta liki kymppi. Tästä aasinsiltana ;o) tuohon puristusasiaan, 8,5-9 välillä lienee ok puristukset tuolle suunnitellulle koneelle? Quote Link to comment
Guest vw72 Posted January 31, 2009 Share Posted January 31, 2009 puristukset noilla osilla varmaan hivenen päälle kasi ni pitäs olla hyvä..liian kovia puristuksia ei kannata laittaa ku lämpee vaan turhaan ja ei toi nokkakaan kovin suurilla puristuksilla toimi.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.