Guest tero.taivashaukka Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Moi! Haluaisimme hääautoksemme 68-79 vuosimallisen Volkswagen T2 kleinbussin. Ajoa kertyy noin 10km (kirkolta juhlapaikalle). Maksamme hyvän korvauksen. Päivämäärä on lauantaina 13.6.09 ja kirkolta lähtö olisi noin klo 16:30-16:45. Taakse pitäisi saada kiinnittää (koukkuun narulla) muutama tölkki ja ikkunoista joku rusettinauha. Koristeet hoidamme itse. Eli auton omistajalle ei muita hommia kuin kuskina toimiminen. (tai mahdollisesti myös pelkkä auton lainaaminen jos omistaja ei itse halua ajaa) PS. Auton pitäisi tietenkin olla sen verran siistissä kunnossa että vaalealla hääpuvulla uskaltaa kyytiin hypätä pelkäämättä tahriintumista. Värillä ei väliä. Jos sinulla on tarjota tällaista voit myös soitella 0415318569 Quote Link to comment
Marko Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Ota yhteyttä allaolevaan henkilöön sitä kautta varmaan löytyy. Yhteyshenkilö: Jorma Mannermaa Puhelinnumero(t): 040-731 5212 Quote Link to comment
nalle85 Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 mulla on just tollanen -69 valmistumassa kesäksi ja vielä turussa :) maalaukseen olis tarkotus saada enskuuksi ja samalla laittaa sisusta uusiksi. Eli sinne kyllä kehtais istua valkoisissakin. Auto tällähetkellä pansiontien nesteellä Quote Link to comment
Recommended Posts