Jump to content

Lohkon polttoa uutenavuotena :)


Guest Bugfuel

Recommended Posts

Woohoo!

 

Parhaista hetkistä ei saanu kuvaa, oli senverran kiirus pitää kontrollissa tota hässäkkää.... lol

 

http://www.kolumbus.fi/janandersson/VW/Case/case1.html

 

klikkaa "next" sivun alalaidassa.

 

 

Soitin 112 ja kerroin mitä puuhastelen ja missä osoitteessa, kun pari lähellä olevalla tielläkulkenutta autoa jäi siihen pällistelemään tänne mäen päälle missä polttelin... oli semmosta 3-4 metristä lieskaa :D

 

"joo mä kato polttelen tossa tynnyrissä hiekkapihalla roskia, ja siellä on nyt magnesium-alumiiniseosta mukana aika köntti ja se valaisee aika tehokkaasti lähitienoon.. varmaan herättää huomiota"

 

"öööö siismitä sä polttelet siellä?"

 

"no vanhaa moottorin lohkoa"

 

 

"Siis että mitä? Onko se edes luvallista? Mitäs savua siitä syntyy? "

 

Lopuksi joku siellä osasi kertoa taustalla että se on täsmälleen samaa kamaa mitä raketeissa paukkuu taivaalla samaan aikaan... :)

 

Mulla toi oli alkuun tynnyrin sisällä mutta toi palava magnesiumi lähti valumaan mäkeä alas...

 

ja sitten jossain vaiheessa uskalsin kokeilal siinä maassa olevaan palavaan magnesium/alu -mössöön vettä painepesurilla kauempaa... WOOHOOOOO!!!

 

Älkää helvetissä kokeilko tätä kotona.. tai paljon muuallakaan. Mä olin jo kerran koittanu samalla lailla ja tiesin mitä käy.

 

Jan

Link to comment
Guest Toheltaja

no hemmetti, miulla ois ollu kolme lastuiks sorvattua nokka-akselin pyörää mutta kun ne jäi tallille :( ois ollu kiva soihtu niistäkin, kun palaa reippaammin murusena ku kokonaisena...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...