Bubble-70 Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 Tervehdys. Kevät tuli ja kytkin loppu. Eli uutta tilalle, mutta minkälainen...? AC:lta Kennedy Stage 1, Kush-Lokin levy ja HD painelaakeri... pannu on kuitenkin VIELÄ vakio 1300, mutta olisi tarkoitus piristää (ei mitää 150hv katumörköä) pikkuisen. Eli onko tuo kokoonpano millainen noin niinkuin ihan perus kaupunki tajaama työmatka-ajossa? Vai kenties järkevämpää ostaa joku muu satsi, kertokaa te tietäväisemmät. Näissä vehkeissä ei vissiin ole silmälaakeria ym muita laakereita? Ja mitä kannattaa samalla vaihtaa jne? Ensikertaa kuplan kytkintä vaihtamassa ja KAIKKI vinkit ja neuvot TARPEEN. Kiitos! Quote Link to comment
Guest Salmi Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 Ja mitä kannattaa samalla vaihtaa jne? Samalla ite vaihtaisin painelaakerin ja startin puslan... Quote Link to comment
-AP- Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 Tonnikolmesatasen kytkin on yleensä alunperin 180 mm ja nuo mainitsemasi viriosat 200 mm. Kunnossa olevilla vakio-osillakin pärjää yleensä hyvinkin pitkälle (virikoneessakin). Quote Link to comment
Guest Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 kennedy stage 1 on ihan normaali ajella kadulla, ja voi kayttaa vakiolevyakin miedosti viritetyssa koneessa. Ei valttamatta tartte mitaan ihmelevyja. Kuten ylla jo tuli ilmi, varmista etta kytkin on oikean kokoinen, 180mm vs. 200mm. Varmuudella ei tieda ennenku kattoo omin silmin mika siella nyt on. Naita koneita on niin monta kertaa edelliset omistajat ropannu ja muutellu. On siella silmalaakeri, kampiakselin paadyssa. Kantsii vaihtaa se. Samoin startin pusla, joka on helpoin vaihtaa kun kone on pois tielta. Pusla on vaihteiston kytkinkopassa ja sen voi naputella sopivalla hylsylla ulos. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.