Jump to content

laturista vielä


Guest turhuudenjumala

Recommended Posts

Guest turhuudenjumala

onko latirn pois ottamiseen olemassa mitään vinkkiä? viimeksi kun olin sitä pois ottamassa hoksasin että konetta pitää purkaa aikalailla että sen pois sais kokonaan. onko se taustalevypuhallinkopasta todellakin irrotettava kokonaan että sen saa pois?

Link to comment

Aika pirullinen se on ottaa aina :) Pallossa varsinkin.. Laturin takanahan on mutteri joka pitää sen siipipyörän kiinni, sen voisi periaatteessa avata niin laturin saisi helpommin vedettyä pois.. Taitaa koneen irroitus olla silti nopein homma, tulee nättinä pakettina kuitenkin ilmavolkkarista ulos ja voi sitten mukavammassa asennossa laturin näprää irti ja samalla vaikka tarkistaa kytkimen kunnon jne.. :)

Link to comment

Itse olen pari kertaa laturin irroittanut ja hommaa oli ekalla kerralla jonkun verran.... Mutta kunn on irroittanut kaikki muut (kaasari, hihna, "panta", ne neljä pulttia siitä puhallinkopasta ja tietysti sähköjohdot) niin avaa sieltä flektin takaa sen mutterin joka on kokoa 36mm. Se voi olla aika kovin kiinni....Sen kun on ottanut vielä niin sitten sen laturin saa sieltä irti.

Link to comment
Guest turhuudenjumala

no niinpä mää vähän ajattelinkin. kaasarit yms esteet pois vaan eestä niin homma pelaa. jees jees. - 11c näytti mittari niin taijampa jättää huomiseen. kiitos vinkeistä

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...