Guest Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Moikka, Motonetin lista antaa T1 1300lle kahta eri pääsylinteriä. Toisen rummuille ja toisen levyille. Tämä jälkimmäinen käy myös 1302/03. Olen ymmärtänyt, että kun laittaa levyt eteen, ei pääsylinteriä tarvitse vaihtaa, jos siinä ei ole esipaineventtilliä, vaan toimisi tuolla rumpujen sylkällä. Mitähän eroa tuolla levyille tarkoitetulla päärylinterillä sitten on? Vertasin niitä tiskillä ja olivat kokonais pituudeltaan about samat, mutta levymallissa kiinnityslaippa oli about 10...15mm keskemmällä sylinteriä, eli sylinterin osa menee enemmän hytin puolelle kiinnitettäessä. Tarkoituksena nyt saattaa pirssi liikenteeseen rummuilla ja sitten vaihto levyille. Samalla uusisin pääsylilnterin, joten haluaisin kerralla sen oikean. T.Jussi Quote Link to comment
NordBling Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Nostetaas tätäkin. Onko näillä eroa? Quote Link to comment
Guest Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Minulla on muistaakseni tuo levyjarruihin tarkoitettu. Etupään putkitus on superbeetlessä erillainen, kuin 1300:ssa. Kokeilemaan en tuota ole päässyt... Edellinen setuppi oli orkkis -73 1300:n pääsylkkä ja Typ3:n etusatulat. Hyvin se ainakin pelasi yli 10vuotta ja 80tkm. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.