Jump to content

19mm 2-piiri pääsylinterien erot


Guest piethein

Recommended Posts

Moikka,

 

Motonetin lista antaa T1 1300lle kahta eri pääsylinteriä. Toisen rummuille ja toisen levyille. Tämä jälkimmäinen käy myös 1302/03.

 

Olen ymmärtänyt, että kun laittaa levyt eteen, ei pääsylinteriä tarvitse vaihtaa, jos siinä ei ole esipaineventtilliä, vaan toimisi tuolla rumpujen sylkällä.

Mitähän eroa tuolla levyille tarkoitetulla päärylinterillä sitten on? Vertasin niitä tiskillä ja olivat kokonais pituudeltaan about samat, mutta levymallissa kiinnityslaippa oli about 10...15mm keskemmällä sylinteriä, eli sylinterin osa menee enemmän hytin puolelle kiinnitettäessä.

 

Tarkoituksena nyt saattaa pirssi liikenteeseen rummuilla ja sitten vaihto levyille. Samalla uusisin pääsylilnterin, joten haluaisin kerralla sen oikean.

 

T.Jussi

Link to comment
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Minulla on muistaakseni tuo levyjarruihin tarkoitettu. Etupään putkitus on superbeetlessä erillainen, kuin 1300:ssa.

Kokeilemaan en tuota ole päässyt...

Edellinen setuppi oli orkkis -73 1300:n pääsylkkä ja Typ3:n etusatulat. Hyvin se ainakin pelasi yli 10vuotta ja 80tkm.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...