Guest jarppi Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Kysyisin että miks 1 ja 3 tulpat on aivan nokiset ja taas 2 ja 4 on niinkuin pitääkin kahvin ruskeet. Sytytys on säädetty lampun kanssa tyhjäkäynnillä kohilleen" kieroksia nostaa niin jää jälkeen" Kuinka monta kierrosta kaasarissa pitää pyörittää tota seossuhde ruuvia? weber on kaasari.Nopeesti kun painaa kaasua niin paukahtelee kaasarista tasaseen ku painaa niin pelaa hyvin.tossa on kuva kaasarista. http://sites.google.com/site/vwkupla69/kuvat Quote Link to comment
Geronimo Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Mulla jumitti joskus 4 ja 2 tulpat, veti mustaksi ja käynti huononi. Oli loppujenlopuksi vaan turhan rikkaalla kaasari. Eikös tuo paukkuminen johdu sytkästä? Viisaammat valaisee... Quote Link to comment
mikkocap Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 varmaan saa liikaa bensaa... kuplassa on kuulemma ollu aina tyyppivikana se että automaatti-imu jää päälle ja auto saa liikaa bensaa. isäukko valaisi että lopulta siinä kävi aina niin että bensaa alko mennä öljytilaan ja öljymäärä alkoi nousta merkillisesti. -----> öljyynvaihtoon mars :D mutta saattaa olla että imu jää joskus päälle niin tulpatkin mustuu. pitäs varmaan vaikuttaa rankasti myös käynnistymiseen ja käyntiin. parilla polkasulla käynnissä ollessaan ainakin iteltä lähtee pois päältä, kuulee hyvin kierroksista. Tämä vois olla ainakin yks syy. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.