Guest Perämettä Gruising Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Olisiko kellään mitään hyvää kuvaa flippikeulan saranoista? Ottaako kiinni kylkiin/oviin avatessa? Katsastuksessa väittivät että vaatii vahvistuksen poistettujen peltien tilalle pitääkö paikkansa? Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 eipä mulla ainakaan ota oviin kiinni, kylkiin kylläkin. Huonoja kuvia: www.mantykivi.com/kupla/ Quote Link to comment
Guest Perämettä Gruising Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Täytyy varmaan rakentaa jotku liut, että voi vetää keulaa eteenpäin ennen avaamista. Quote Link to comment
jäpä Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 no morjes! mulla on flippikeula ja en ole törmännyt onkelmaan., että flippikeula hiulais liikaa maalipintaa. eli joudun tankkaan useesti kesässä, ja aukaseen flipin. eli mun tykö voi tulla ottaan mallia, kautta kokeileen miten flippi toimii. mulla ei ole kunnon kuvia, saranoista? mutta kyllä ne saa jos haluaa! eikä mulla ole mitään kummempia vahvikkeita etupäässä! mutta tosin luvat on joku hakenut aikoja sitte. ja ne on rekisteriotteessa. tiedä häntä miten nyt onnistuu??? Quote Link to comment
Guest Perämettä Gruising Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Tulisin kyllä, mut on vähän kaukana asun tääl Lohjalla. Jos vaan pystyt laittamaan kuvia niin olis ihen jees. En oo vielä alottanut rakentaa saranoita. Jonkun asteisen kehikon ajattelin ihan omaksikin turvaksi laittaa. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Flippi väliaikaisilla saranoilla ja muutenkin kesken: http://personal.inet.fi/private/kupla Quote Link to comment
Recommended Posts