NordBling Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Lähinnä siis raidetangon pään pallonivelen nylokkimutterin koko ja jenka kiinnostaa. Varsinkin sen mikä on tallin lattiakaivossa. Quote Link to comment
Kujis Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Kierrettä kai tarkoitetaan. Mittaa ensin pallonivelen kierteen halkaisija niin on helpompi arvuutella, näitäkin on erilaisia. Mikä auto? Quote Link to comment
-MITO- Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Vahva veikkaus että -65 kupla. Quote Link to comment
metake Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Vahva veikkaus että -65 kupla. Yhtä vahva veikkaus on, että siinä on -68 ja uudempien raidetangon päät. Quote Link to comment
NordBling Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 Kierrettä kai tarkoitetaan. Mittaa ensin pallonivelen kierteen halkaisija niin on helpompi arvuutella, näitäkin on erilaisia. Mikä auto? Samalla vaivalla mä otan toiselta puolelta mutterin malliks ja marssin pulttikauppaan, tai sitte haen kokonaan uuden pään mätänetistä. Aattelin jos ois tuurilla saanu pikavastauksen. 17mm avain käy eli varmaanki 10mm paksu ja kierre on perus m-kierrettä hienompi. Quote Link to comment
vesav Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Kierteet ovat M10x1 pienikartioisessa ja M12x1,5 isokartioisessa,siis alkuperäiset,jos ovat kuvan mukaisia nylokkimutterisia niin kierre voi olla mikätahansa. tollasta mulle vastailtiin kun asiasta viime talvena utelin... mulla tosin oli omassa mitä sattuu eli sekasin m10x1 ja m10x1.25 kierteisiä... (-65 kupla) Quote Link to comment
Recommended Posts