Jump to content

Mistä kaasuttimen säätäjä?


Recommended Posts

Posted

Tuli asenneltua Karmanniin keski-Dellorto ja tuossa on sen verran paljon säätöruuveja että itse en käy tekemään sille yhtään mitään, ei ainakaan parane niistä säädöistä missä se nyt on (edellinenkin kone kuulemma oli 1915cc kone, joskin aivan toisenlaisella nokalla).

 

Josta sitten kirposikin pahempi ongelma, mihin tuon voi viedä säädettäväksi kun kaikki tunnetut paikat ovat a) kaukana b) täynnä ties mihin asti?

 

Sijainti on Espoossa ja lähin tiedetty on Kuplapaja Mäntsälässä ja sielläkin on jo kevätryysis täydessä käynnissä, ei mahdu.

 

Bonuksena tuo keskipömpeli ei ole mikään helppo laite saada toimimaan kunnolla keskikierroksilla, tarvitaan joku joka osaa ja tähän on toki varattu budjetissa rahaa. Bonusta vaikeuteen tuo alipainejakaja, legendan mukaan tuo saattaisi toimia. ;) Vahvistusta ei ole nähty suuntaan eikä toiseen, joten siis pitää yrittää.

 

Ehdotuksia otetaan kiitollisuudella vastaan.

 

Vielä ei ole paniikkia, mutta kohta on jos/kun pitäisi vapuksi saada ajokki kuntoon. 1.4. kruising on jo sovinnolla unohdettu, ei ehdi, ei millään. Ei kyllä tarkenekaan että siltä osin ei niin väliä :) mutta jospa jo vappuna ei olisi kovin kylmä.

 

(Tuommoinen tuli jos kiinnostaa: http://kharon.suomiforum.com/www/ghia/k ... G_0836.jpg )

Posted

Miten olis vaikka bosch car service, tai joku kaasarihuolto? Eiköhän tuolle pk-seudullakin säätäjä löydy.

 

ps. Olkkarin pyödälläkö asentelit? :)

Posted
Miten olis vaikka bosch car service, tai joku kaasarihuolto? Eiköhän tuolle pk-seudullakin säätäjä löydy.

 

ps. Olkkarin pyödälläkö asentelit? :)

 

Pitää ruveta soittelemaan kunhan saa pakoputketkin kiinni että voi käyttää.

 

En ihan olkkarin pöydällä, mutta eteisen lattialla. :)

 

Toki osat tulivat sisään muovisäkissä ja pestyinä pariinkin kertaan sekä runkomoottori heti purun jälkeen pesukoneen kautta käytettynä, eivät enää kasausvaiheessa olleet likaisia edes sisältä. Viimeinen rasvanpoisto vain liuottimella ja maalaus sudilla, käyttömoottori tuosta tulee.

 

Tuo alusta, jonka päällä kone on, on joku kukkaruukkurullakko vähän tuhdimmilla pyörillä (max. 120kg). Varsin kätevä kun konetta saa käänneltyä ja siirreltyä kolhimatta lattiaa.

Guest Ari F.
Posted

Maalaillaan nyt pikkasen vihtahousuja seinille, mutta ton kuvan mukaan et kyllä tule saamaan tota konesta ollenkaan käyntiin.... ;-)

Posted

Humm, olikos tuossa bensapumpussa letkut jotenkin eri perin kuin vanhassa mallissa? Uusi malli, ei voi nyt muistaa eikä kuorissa tietenkään ole mitään merkintöjä.

 

Nimim. kerran ihmetelty miehissä että mikä on kun ei käynnisty (ei tämä yksilö) ja selvisi että pumppu kun vaihtui niin olikin käännetty liittimetkin eri perin.

Mutta huvittavinta oli että nuolet olivat samoin päin kuin vanhassakin ja siis viittasivat bensan virtausta vastaan. ;)

 

Asentajan kannalta tosi kätevää mutta olihan se sitten pakko uskoa kun ei pumppu pumpannut mitään vaikka miten starttasi, aivan uusi pumppu.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...