Guest Sirviö Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 En nopeasti löytänyt vastaavaa topiccia niin laitan uuden. Miten tuo tyhjäkäynti rele kuuluisi toimia? Mulla se toimii nyt niin et kun virrat laittaa päälle se ei vetäydy sisään itsestään vaan hiukan kun avittaa menee sisälle. ja kun virrat laittaa pois se tulee takaisin ulos. Kuuluisiko se mennä sisää aina kun laittaa virrat päälle. Kaasari on Solex muistaakseni 34mm Quote Link to comment
vwagen Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Siis jälkikäynninesto solenoidi,pitää vetää heti kun saa sähköä ja palautuu kun sähkö katkeaa. Quote Link to comment
Guest Sirviö Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Juu kiitos, itellä ei noin tapahdu, mistä noita mahtais saada? tai saako korjattua? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 4, 2011 Share Posted June 4, 2011 Mistä noita mahtais saada?Mullon noita irrallaan ainakin ohkasia. Onko tossa kaasarissa suurempi (paksuin kohta n 20mm) vai ohempi (paksuin kohtan 10-12mm)? Sähkösesti noiden korjaaminen turhaa edes yrittää, mutta jos on mekaanisesti shittua täynä, niin putsaaminen voi palauttaa oikean toiminnan. Quote Link to comment
Guest Sirviö Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Joo kyllä se toimii sittenkin kun laittoi kiinni kaasariin, mutta tyhjäkäynti ei siltikään pelaa... Purkasin koko kaasarin ja putsasin jokaisen kolon mut ei siltikään. Ryypyn kanssa pysyy käynnissä! Kuinka monta kierrosta suunnilleen pitäis olla tyhjäkäynti"säädin" auki? Mikä suutin pitäis suunnilleen olla kun on Solex 34 pict-3 ja 1600cc, jyrkempi nokka, kanavoita työstetty ja aika suorat putket? Voisi seuraavaksi vaihtaa tulpat nyt ainakin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.